17 Reacties

vorig jaar

Ik had 2 jaar geleden een pakket van Hema verzekeringen, dit keer van CZ. In beide zat dezelfde inhoud, zelfde merken. Alleen bij die van Hema zat destijds een knuffeltje en dekentje extra. Maar volgens mij is de basis van alle "nodige" spullen hetzelfde als het via de zorgverzekering gaat!

vorig jaar

Heltiq vorige keer gekocht bij prenatal. Was prima

vorig jaar

Mijn kraampakket heb ik van VGZ.. ik kon kiezen uit een gratis of betaald pakket. Heb de gratis versie genomen en daarin heb ik alles ontvangen wat ik nodig heb tijdens de kraamweek.

vorig jaar

Hij zilveren kruis krijg je hem vanuit je basispakket

vorig jaar

Ik moest er helaas ook voor betalen, maar ik had er niet eens over nagedacht dat er zo veel verschillende soorten kraampakketten zijn. Ik heb hem via onze verzekering aangevraagd (was iets van €26,-) en kreeg een basispakket van Natalis. Ziet er redelijk compleet uit.

vorig jaar

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap die van Natalis gekocht en vond m prima. Heb in de kraamweek nog extra kraakverband gekocht. Die van Heltiq vond ik een beetje plastic aanvoelen, die van Natalis prettiger. Belangrijkste is om even te checken waar je kraamhulp-organisatie allemaal op rekent dat je in huis hebt. Bij de intake kreeg ik van hen een lijstje. In sommige kraampakketten zit meer dan je echt nodig hebt

vorig jaar

Ik kreeg hem niet vergoed en heb hem nieuw op Vinted gekocht van iemand. Zij had de doos niet eens open gehad. Dit was het pakket van Natalis

vorig jaar

Ik heb hem gewoon bij mijn zorgverzekeraar..kreeg ook niet vergoed maar dacht neem hem toch bij mijn vorige ook gedaan. Had wel zelf nog toen en dat ga ik nu ook doen extra kraamverband erbij kopen... En van die net broekjes .. zaten super tijdens de kraamweken
Ik heb hem gewoon via de verzekering maar mijn kraamzorg zei, je kan alles kopen bij de action, veel goedkoper.

vorig jaar

Reactie op ZwangerVanIronWurm

Ik heb hem gewoon via de verzekering maar mijn kraamzorg zei, je kan alles ...
Jep, dit heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan. En je hebt bij lange na niet alles nodig uiteindelijk. En iets is zó bijgehaald🤷🏼‍♀️

vorig jaar

Zag dat je hem ook bij medipoint kan bestellen.

vorig jaar

Reactie op Kayleigh_xx

Hij zilveren kruis krijg je hem vanuit je basispakket
Ik heb hem net binnen gehad via het zilveren kruis, alleen volgens mij heb ik geen volledige gehad. Eventueel maar bijhalen bij de Action

vorig jaar

Reactie op Myr123

Ik moest er helaas ook voor betalen, maar ik had er niet eens over nagedach ...
die heb ik ook! prima box, eerder ook nu gebruikt

vorig jaar

Ik heb nu voor de 4de keer een natuurlijk kraampakket van dalalou. Ik krijg ook 1 van de zorgverzekering en daar haal ik nog wel eens wat uit( vooral kraamverband)maar het meeste doneer ik na de kraamtijd.

11 maanden geleden

Ik heb nu voor de 4de keer een natuurlijk kraampakket van dalalou. Ik krijg ...
Waar doneer je de spullen? Ik wil ook graag het Dalalou pakket bestellen maar kan idd gratis het Iza pakket aanvragen.

11 maanden geleden

Reactie op Nathalie01

Waar doneer je de spullen? Ik wil ook graag het Dalalou pakket bestellen ma ...
Vorige keer via de verloskundige zelf voor een zwangere vrouw uit Oekraïne maar je hebt ook een stichting zoals: https://stichtingbabyhope.org/ maar ik heb hem ook al eens weggegeven via een lokale stichting voor minima