23 Reacties

茅茅n maand geleden

Moet wel zeggen dat we financieel gezien gewoon de pampers kunnen kopen maar vind het zonde als een ander merk die goedkoper is precies hetzelfde werkt en zit!

茅茅n maand geleden

Ik denk dat dit heel erg per persoon verschilt! Wij gebruikte pampers in huis, ik vond die erg fijn, maar mijn partner had echt een hekel aan die luiers en vond etos eigen merk fijn. En ik had weer een hekel aan die 馃槀 We gebruiken nu nog kruidvat maat 1, maar moeten binnenkort wel over op maat 2. Dus met die specifieke maat heb ik geen ervaring!

茅茅n maand geleden

Oh wij gebruiken echt de pampers, ik had een proefpakket van de kruidvat, maar vond ze echt veel minder fijn. En als je ze in de aanbieding koopt valt het volgens mij echt wel mee. Maar het is idd wat je persoonlijk het fijnst vindt.

茅茅n maand geleden

Wij gebruiken nu nog kruidvat luiers maat 1 bevallen goed. Gaan over na de 2.

茅茅n maand geleden

Hoi. Onze kleine kreeg luier uitslag van de kruitvat luiers. Omdat dat het meer erop ligt ipv in de luier gaat. Het is per baby verschillend per huid natuurlijk en zou fijn zijn als kruitvat werkt. Want kruitvat lekte er nooit tussendoor. En bij Pampers nu 1x gehad. Kruitvat vonden we ook mooier zitten idd maar Pampers is bij ons beter voor het huidje. Xx succes. 馃崁

茅茅n maand geleden

Ik vond zowel paupers als kruidvat niet fijn. Ik ben over gegaan op Bambo en ben daar zeer tevreden over. Kost wel meer helaas maar heb altijd een voordeel pakket van 180 luiers voor 56 euro bij bol.com

茅茅n maand geleden

Ik gebruik kruidvat 1, ga ook over naar 2. Pampers 1 lijkt breder en komt zoals ik het zie overeen met maat kruidvat 2

茅茅n maand geleden

Kruidvat maat 1, duidelijke blauwe streep ook, bij Pampers geen duidelijke blauwe streep vonden wij.

茅茅n maand geleden

Ik vond de kruidvat luiers bij mijn eerste zoontje stinken en gebruik pampers. Heb ook een tijdje Etos gebruikt, maar uiteindelijk vond ik ze met grotere maat niet meer fijn ivm doorlekken. Ik kijk altijd voor de aanbiedingen op luieraanbiedingen.net en koop altijd groot in.

茅茅n maand geleden

Ik vind ze wel iets minder fijn dan pampers, maar goed ooit heeft hij net een luier aan en vijf min later moet ik hem weer verschonen. Dan vind ik zo鈥檔 dure luiers een beetje zonde. Dus ik heb beide. Pampers voor 鈥榮 nachts of als we soms weg gaan en Kruidvat voor thuis.

茅茅n maand geleden

Wij gebruiken kruidvat maat 2. Erg tevreden over! Koop ze wel als ze 1+1 gratis zijn馃槈

茅茅n maand geleden

Wij hebben altijd kruidvat luiers. Onze oudste dochter is nu 2 en hebben voor haar wel een aantal verschillende merken geprobeerd maar ik vind kruidvat echt de fijnste. Nu voor onze 2e dochter dus ook kruidvat. Wel de normale. We hebben ook de pure & soft weleens gehad maar die vond ik toch minder goed.

茅茅n maand geleden

Ik vind Kruidvat top, maar hebben ook nooit wat anders geprobeerd dus kan niet vergelijken. Ik zou gewoon proberen als ik jou was, misschien eerst kleine verpakking kopen?

茅茅n maand geleden

Ik vind Kruidvat luiers erg fijn. Mijn baby heeft maar heel kort in maat twee gezeten omdat die best wel overlapt qua kilo鈥檚 met maat 3. Ze plast best veel, dus wij zitten nu in maat 3.

茅茅n maand geleden

kruidvat is iets kleiner dan pampers. verder prima luiers!

茅茅n maand geleden

Het is voor iedereen anders. Maar ik zweer bij luiers van het merk Rascal and Friends. Mijn eerste kindje is een buikslaper en dit waren de enige luiers die bij ons niet lekte. Regelmatig ook 1+1 gratis bij de Trekpleister of Kruidvat.

25 dagen geleden

Heeft iemand ervaring met Huggies?

24 dagen geleden

Ik gebruik tot nu toe alleen maar Kruidvat. Onze dochter heeft vrij kort in maat 2 gezeten trouwens. We zijn snel over gegaan op maat 3. Die leek eerst nog een beetje aan de grote kant, maar maat 2 gaf rode striemen en maat 3 neemt in ieder geval genoeg op.

24 dagen geleden

Kruidvat vind ik persoonlijk best ok茅, maar valt wel kleiner dan pampers. Mijn zoon past al een maand in maat 2 van KV en sinds deze week maat 2 van pampers. Tevens vind ik dat Kv luiers sneller naar urine ruiken, maar als je regelmatig verschoond moet dat niet erg zijn dan.

24 dagen geleden

Ik heb pampers, etos luiers en nog een andere merk geprobeerd maar ik zweer het nu toch echt bij de luiers van Kruidvat!