5 Reacties

één maand geleden

Ik heb eerst zitten rommelen met verf en lipstick (zou ook goed werken) maar ik vond het vreselijk. Je kreeg de handjes zo slecht schoon. Toen dit gekocht en dat werkte top! Je drukt het voetje er tegenaan en dan drukt de verf door aan de andere kant. Je kindje heeft dan dus geen verf aan z’n handjes of voetjes! https://www.amazon.nl/Relota-voetafdrukken-pasgeborenen-printkaarten-huisdiervoetafdrukset/dp/B0BXSWTCXM/ref=asc_df_B0BXSWTCXM/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=709996838046&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12927351928976828311&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010397&hvtargid=pla-2194599803721&psc=1&mcid=8461a3f8ea9d3eb6bc86f4bf7bc1d11a&gad_source=1

één maand geleden

Onze kraamzorg heeft dit gedaan met onze baby en haar zusje, met een soort stempel kussentjes speciaal hiervoor. Is blijkbaar bij Action verkrijgbaar, heel makkelijk hoef je niet met verf aan de bak! En je ziet de nerven ook heel goed. Ben er heel blij mee. Gewoon op een A4tje dat we gaan inlijsten

één maand geleden

Reactie op asil122

Ik heb eerst zitten rommelen met verf en lipstick (zou ook goed werken) maa ...
Wij hebben bij de eerste ook zoiets gebruikt. Werkte prima!

één maand geleden

Reactie op asil122

Ik heb eerst zitten rommelen met verf en lipstick (zou ook goed werken) maa ...
Zoiets kregen wij per post met een kaartje erbij van m'n werk, werkte prima en geen viezigheid, echt ideaal!

één maand geleden

Uiteindelijk heb ik het met plakkaatverf (kinderverf) gedaan. De handjes lukten niet want die kneep ze steeds tot vuistjes, maar de voetjes zijn wel schattig geworden.