Normaal kan ik dingen makkelijk accepteren, alleen vandaag lukt het me niet,.. Week 7 blijkt voor velen best uitdagend omdat baby’s in deze week meer huilen en in een sprongetje zitten etc., hier ook met een dochter van 7+4.
Nou merk ik dat ik het huishouden laat verslonsen, al moeilijk vind om uberhaubt een keer naar buiten te gaan, mezelf aan te kleden en noem maar op. Koken is m’n hobby, maar moet al geluk hebben dat ze dan geen huiluur heeft.. In slaap vallen lukt goed en sneller in m’n armen. Het hoort er allemaal bij, maar soms ben ik het wel beu. Draagzak hebben we pas in huis, moet alleen nog goed afgesteld worden..😊
Hebben jullie werkbare tips/hacks voor het doen van het huishouden? Hoe kan ik aangekleed en opgemaakt de deur uit, maar dan in de ochtend? Zat er al aan te denken om me vast op te maken midden in de nacht, want dan slaapt iedereen.. 😳 Ik kan echt niet als slons de deur uit, voel me daar niet goed bij.
De voedingen worden ook nu langer, soms 45 minuten, dat was weken terug maar max 15 min, daarna of ervoor een luier, en je bent al gauw een uur verder excl. speeltijd.
Aan de andere kant, moet al blij zijn dat borstvoeding goed gaat en we een dochter hebben waar het goed mee gaat, maar soms lukt het relativeren even niet dus even van me afschrijven.
Wil ook heel graag weer gaan sporten, liefst wel buiten de deur.
Goede tips? 🤗
#getyptmeteenhand 🥸