31 Reacties
één maand geleden
Probiotica! Ik gebruik Orthiflor Start van Orthica. En ik ga binnenkort naar de osteopaat. Ik vermoed ook verborgen reflux bij mijn zoontje..
Mijn middelste had ook verborgen reflux en na het eerste bezoek bij de osteopaat merkte we al gelijk verschil mbt zijn verborgen reflux.
één maand geleden
Anders moet je orthiflor proberen. Die is te halen bij de drogist en neem jezelf als je bijvoorbeeld borstvoeding geeft of je kunt het in het flesje doen. Wellicht is dat een optie. https://www.bol.com/nl/p/orthica-orthiflor-start-42-gr/9200000005143272?referrer=socialshare_pdp_androidapp
één maand geleden
Mijn dochtertje had/heeft ook last van buikkrampjes. En ik heb de eerste maand ook alles geprobeert. en hier ook eerst tevrede over sab simplex maar na tijdje werkte het ook niet meer. Hier werkte helemaal niks ook de voeding voor extra krampjes werkte niet. en noem maar op. ik heb nu andere voeding waar sterk gehydrolyseerd op staat de Hipp combiotik ha1 en het gaat al 2 dagen steeds wat beter met haar. Morgen heb ik in iedergeval afspraak bij de huisarts ik vermoed dat mijn dochtertje niet zo goed tegen de koemelk kon en hier extra krampjes van kreeg😊
één maand geleden
Mijn dochtertje heeft ook heel veel last van buikkrampjes, hier werkt het goed om haar dan in een draagzak te doen. De houding vind zij dan erg fijn. En ik denk dat mijn lichaamswarmte tegen haar buik en het gevoel van geborgenheid ook mee werken voor haar.
Misschien dat het een optie is voor je, zodat je dan ook je handen vrij hebt voor je zoontje.
één maand geleden
Mijn dochtertje heeft ook reflux en krampen. Ik geef sinds maandag kruidvat anti reflux voeding en ze krijgt orthiflor start. Reflux is flink minder geworden en krampjes zijn nu meer te doen. Koemelk is zeer zeldzaam. Wij dachten het ook eerst, maar hebben eerst gekozen voor anti reflux voeding om te zien wat het doet.
één maand geleden
Probiotica van bactiol heeft hier wonderen verricht bij mijn 1e zoontje. Die was ook echt ontroostbaar door de krampen en toen werd het snel minder. We geven dit nu ook aan ons 2de zoontje, maar al vanaf de eerste week, en ik moet zeggen dat we niet mogen klagen wat betreft de krampjes.
Je zou ook nog een Kipkep pittenzak kunnen proberen wanneer ze er last van heeft. Warmte icm beweging helpt ook heel goed.
één maand geleden
Ik heb zo’n pittenzakje wat je om het buikje kan doen met klittenband. Deze ruikt naar lavendel en daar ontspannen ze ook van. Meestal doe ik die om en daarna pak ik hem stevig vast met z’n buik tegen mijn buik maar dan zijwaarts en dan valt hij eigenlijk gauw genoeg in slaap. Onze baby heeft wel koemelk allergie en reflux. Sinds hij geen koemelk meer krijgt heeft hij wel veel minder krampen gelukkig
één maand geleden
Wellicht andere voeding proberen? Mijn zoontje 4 weken oud, kreeg in de eerste week via kinderarts in het ziekenhuis de voeding nutramigen toe gewezen. Sinds dien geen tot heel weinig krampen meer. Mijn zoontje krijste en huilde van fles tot fles zo veel last ervan.
één maand geleden
Hier werkt fohnen echt top!! Leggen hem op het aankleedkussen, dan fohnen (met je hand tussen fohn en buikje om te checken of het niet te warm is!!). Hij gaat meteen ontspannen liggen en ziet eruit alsof hij een spa behandeling krijgt ;) dit werkt trouwens ook top na het badderen, afdrogen vindt hij ook niks want brr koud, dat badje was zo lekker warm! (Die fohn is ook nog eens top om smet plekjes droog te fohnen). Nogmaals: let wel goed op dat het niet te heet wordt voor je baby (qua huid temp of zelfs brandwonden!!) dus lage stand fohn en echt goed voelen met je hand..
één maand geleden
Ik weet dat het niet voor elke baby werkt, maar bij ons is sab simplex echt het wondermiddel. Van een huilbaby (of eigenlijk 'krijsbaby') naar een ontspannen meisje. Ik had liever niet iets anders dan melk in haar lijfje gehad, maar ze zit nu zo veel beter in haar vel, dat dit mij het helemaal waard is. Ik hoop dat je ook iets vindt dat werkt voor jullie.