31 Reacties

één maand geleden

Wij hebben: - Een refluxkussen voor onder het matras gekocht zodat ons kindje met haar hoofdje hoger ligt dan met haar heupen. Dit helpt bij de reflux. - Andere flesvoeding gekocht. We gebruiken nu naast bordtvoeding hipp bio flesvoeding. Dit was een gamechanger. Veel minder krampen, reflux en huilen na voeden. - We voeden haar therapeutisch, dus rechtop zittend met de fles in 90 graden hoek en pauzes om te boeren. Na voeding zeker wel 30 min rechtop laten zitten en wiegen. Sinds deze maatregelen hebben we een hele tevreden baby met weinig-geen klachten

één maand geleden

Reactie op Jonne123

Hoe lang duurde het tot het begon te werken? Direct al of na een paar dagen ...
Vrijwel direct. Denk na 2 keer gebruiken. Ik doe nu om de voeding 10 druppels (dus ongeveer 1 keer per 5 a 6 uur). Vanaf 5 weken mag je 15 druppels per keer doen.

één maand geleden

Wij gebruiken op aanraden van de osteopaat probiotica (Bactiol) en alles schuin rechtop zetten. Overdag onder toezicht op de buik leggen.

één maand geleden

Reactie op zara6

Kipkep + probiotica van Laveen.
Hoe bevalt deze probiotica? Zit hier ook over na te denken. Gebruik wel al de vit d en k van laveen

één maand geleden

Wij merkten vooral krampjes na het geven van de vitamines. We hadden eerst davitamon, die hadden we bij m'n zoontje ook en dat ging prima. Bij m'n dochter dus niet en nu gebruiken we vitamine druppels van Laveen en gaat het veel beter. We waren al begonnen met infacol, dat hielp alleen weinig tegen de krampen van de vitamines

één maand geleden

Bij ons vind de kleine het heel fijn om 'op de kop' op de arm gedragen te worden. Vanwege de tegendruk op het buikje is hij dan snel rustig!

één maand geleden

Probiotica heeft bij ons goed geholpen

één maand geleden

Sterkte! En onthoud: het wordt ook weer minder. Minder voeding geven per keer werkt bij ons. Ik geef mijn zoontje nu maar 8minuten van max 1 kant borstvoeding en als hij zelf stopt stop ik ook met aanbieden. Na de voeding houd ik hem 10-20 minuten rechtop (bijv in de draagdoek), en dat werkt goed. Ook helpt het ons om hem met zijn buik op mn onderarm te laten leunen, met het hoofdje aan mn elleboog kant. Als ik dan zorg dat mn elleboog iets hoger is dan mn hand en ik sta zelf rechtop een beetje te wiegen krijgt hij fijne druk op zn buik.

één maand geleden

Kersenpit zakje op de buikje of de lighouding van baby op bedje veranderen? Je zou ook zo'n baby swing met tril functie kunnen proberen.

één maand geleden

Reactie op JoyceSL

Wij merkten vooral krampjes na het geven van de vitamines. We hadden eerst ...
O dit denken wij dus ook bij ons dochtertje. Wij hadden Kruidvat eigen merk maar gisteren na de fles meteen overstuur. Zondag heeft ze geen druppels gehad en was ze echt mega ontspannen en vrolijk