16 Reacties

14 uur geleden

Ik moet woensdag weer beginnen. Zie er zo tegen op.... ik probeer maar te denken: 'Ik doe het voor onze kleine meid'

14 uur geleden

Ik ben 1 november begonnen met mijn eigen kapsalon aan huis. Vond het heel spannend, maar ben persoonlijk ontzettend blij om weer met mijn vak bezig te zijn. Mijn moeder is meestal bij mij om dan op de kleine te letten en tussen de klanten door kan ik even komen kijken. 鈽猴笍

14 uur geleden

ik begin maandag weer, ik heb ook een kapsalon aan huis. ga gelukkig maar 2 daagjes werken 1 dag is mijn man thuis de andere dag past mijn moeder op. denk dat het echt weer wennen is. maar gelukkig kan ik tussendoor even naar binnen馃槏馃槏

12 uur geleden

Reactie op immevanschijndel

Ik moet woensdag weer beginnen. Zie er zo tegen op.... ik probeer maar te d ...
Ik zit er ook inderdaad tegen op 馃槥

11 uur geleden

Ik heb een eigen bedrijf en ben ook weer wat aan het werk. Ga maximaal twee halve dagen naar kantoor, tot einde jaar. De kleine is dan bij mijn schoonmoeder. Gaat supergoed en ik vind het wel fijn om weer wat te doen, maar ook fijn dat het korte daagjes zijn en dat ik als ondernemer zelf mag weten of ik wil gaan of niet. :) verder werk ik thuis wat tussendoor als ze slaapt oid.

11 uur geleden

Ik vind het ook wel spannend hoe het zal zijn. Hoe gaat het met jullie energie na een dag werken? Ik ben nu al moe na een dag thuis met de kleine...

11 uur geleden

Wauw wat een luxe als ik dat zo lees馃檲 ik begin maandag weer, maar wel meteen voor de volle 40 uur. (werk de ene week 5 dagen en de week erop 4) Inclusief reistijd ongeveer 11 uur van huis elke dag. Baal ervan en ben serieus aant overwegen me te laten omscholen ondanks dat ik gek ben op mn werk馃ゲ

11 uur geleden

Ik begin in januari weer. Heb mijn overige vakantiedagen en wat ouderschapsverlof gebruikt om het verlof te verlengen. Ik ga t/m juni 3 dagen werken ipv 4. Moet zeggen dat ik er nu wel naar uit kijk, ik denk dat ik een leuker mens en mama ben als ik afwisseling heb. Al helemaal nu ik ook last heb van de jaarlijkse winterdip. Maar wie weet kijk ik er tegen die tijd wel erg tegenop馃槄

11 uur geleden

Ik begin 13dec weer. Ik had er nog 2.5 week aan vakantie eraan vastgeplakt. En ik kwam er vandaag achter dat ik met 6uur in de week ouderschapsverlof nog 60 overhou dus die zet ik vanaf 15dec nog 2dagen per week in totaal het op is. Dan hoef ik in dec in principe maar 1 dag per week te werken 馃槉

2 uur geleden

Reactie op vbtk-jans

Ik vind het ook wel spannend hoe het zal zijn. Hoe gaat het met jullie ener ...
Dat heb ik ook 馃ゲ

2 uur geleden

Reactie op Thatredhead

Wauw wat een luxe als ik dat zo lees馃檲 ik begin maandag weer, maar wel mete ...
Wat voor werk doe je? Ik werk 32 uur gelijk ook, dus 4 dagen aan het werk

2 uur geleden

Reactie op Knutje17

Wat voor werk doe je? Ik werk 32 uur gelijk ook, dus 4 dagen aan het werk
Ik ben glazenier. Ik maak en restaureer glas in lood ramen馃槉

2 uur geleden

Ik begin pas in juni, heb 9 maanden vrij kunnen regelen 鈽猴笍鈽猴笍

茅茅n uur geleden

Ik ben zzper dus kan zelf bepalen wanneer ik werk, maar ik ga volgende week voor het eerst weer 4 dagen werken. (Gewoon voor wat extra鈥檚) . In januari ga ik maar een paar dagen werken. En vanaf februari gewoon weer 32 uur

茅茅n uur geleden

Ik begin 2 december met halve dagen en ga live voeden dus zie m'n dochter toch elke 3 uur ongeveer wel dus zie er niet heel erg tegen op wel benieuwd wat ik op werk uit m'n handen ga krijgen of dat ik nog erg afgeleid ben. @Knutje17 als je er zo tegenop ziet is er dan niets te regelen op werk voor wat langer vrij? Vakantie dagen of (deels) betaald of onbetaald verlof?

25 minuten geleden

Reactie op Noorx

Ik begin pas in juni, heb 9 maanden vrij kunnen regelen 鈽猴笍鈽猴笍
Hoe heb je dat gedaan?