31 Reacties
茅茅n dag geleden
Ik studeer en deze week begonnen met mn onderzoek. Ik zit in t zkh waar ze gelukkig wel kolfkamer hebben, verschilt alleen wel heel erg per locatie hoe die er uit ziet haha. Ik kolf wel minder dan wanneer ik thuis kolf maar wel genoeg. En anders heb ik nog wat in de vriezer als extra.
12 uur geleden
Ik ga in januari weer aan het werk. Stiekem kijk ik er bestwel naar uit.
Bij mijn eerste had ik een postnatale depressie die meteen verdween toen ik weer aan het werk ging. Nu geen depressie. Maar zeven dagen in de week met de kinderen word ik ook niet bepaald gelukkig van. Helpt ook niet mee dat ik voor de tweede keer een huilbaby heb.
Ik ben dol op mijn kinderen en geniet echt enorm van ze. Maar 3 dagen aan de slag kijk ik echt naar uit. Nu ik twee kinderen heb vraag ik me wel echt af hoe dat is om te combineren met huishouden, de was etc. Maar daar krijg je ook vanzelf wel weer een ritme in
茅茅n uur geleden
In januari weer aan de slag maar deze week gehoord dat ik mijn klas niet terugkrijg (kleuterjuf). Ik zet 1 dag ouderschapsverlof in wat betekent dat er dan 3 juffen voor de klas moeten. Dus mijn invaller mag de klas houden. Ergens een logische keuze voor de groep maar ik baal enorm. Wat ik moet doen op mijn werkdagen is nog niet bekend. Waarschijnlijk een soort vliegende keep in de school. En dat dan tot de zomervakantie 馃檮 Of ik na de zomervakantie wel weer kleuters krijg konden ze ook nog niks over zeggen. Echt om te huilen.
茅茅n uur geleden
Mijn verlof is nu ook voorbij, maar omdat ik tijdens mijn geplande zomervakantie zwangerschapsverlof had heb ik deze 3 weken nog weten te verplaatsen. De week van 16 december begin ik weer. Ik zat al voor de zwangerschap bekend was in de ziektewet dus ik ga dan beginnen met 2 dagen 2 uur per week werken en dan terug opbouwen naar uiteindelijk 32 uur. Voordeel is wel dat ik in de kinderopvang werk en mijn kleine meid ook naar dezelfde opvang gaat (andere groep). Ik hoop dus ook dat ik vaak mag invallen op de locatie waar zij zit.
茅茅n uur geleden
Reactie op zonnebloem305
In januari weer aan de slag maar deze week gehoord dat ik mijn klas niet te ...
Meid wat zuur... Ik ben ook leerkracht en ben hier ook een beetje bang voor. Je gaat met verlof en je komt terug en je mag niet meer op je oude stek...
茅茅n uur geleden
Ik ben leerkracht in het basisonderwijs. Ik werkte fulltime maar ik ga terug naar 3 dagen per week.
Mijn zoontje is nu 10 weken en ik ga pas weer na de voorjaarsvakantie werken. Dan is hij bijna 6 maanden.
Dit vind ik wel heel fijn.
Ben blij dat ik nu een hele tijd nog niet aan het werk hoef 馃檲
茅茅n uur geleden
Reactie op suus2024suus
Meid wat zuur... Ik ben ook leerkracht en ben hier ook een beetje bang voor ...
Ja echt zo zo balen!! Ahh hopelijk krijg je gewoon de groep terug馃馃徏
茅茅n uur geleden
Reactie op BabyPs
Oh ik heb dit ook.. moet naar een andere groep. Echt zo balen!!
Ooh echt zo balen joh! Ik wil dus echt alleen kleuters eigenlijk. Ik heb naast stages ook nul ervaring met de andere groepen. En met methodes werken trekt mij ook totaal niet 馃様