19 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op LienSV
Ik vond het vooral raar dat ik telefonisch mijn rekeningnummer moest doorge ...
Dat dus ik ben weer zo’n iemand die dat gewoon doet… dus wil ik graag ervaringen hoe je het weer opzegt
7 maanden geleden
Reactie op _xkb
Ik had dit bij mijn zoontje gedaan en vond het aan het begin super leuk! Ma ...
En hoe heb je het stopgezet als ik het mag vragen want de websites liggen er uit..
7 maanden geleden
Reactie op Charlotte456
En hoe heb je het stopgezet als ik het mag vragen want de websites liggen e ...
Ik heb het even voor je terug gezocht in mijn mail. Ik weet nog dat ik gebeld had en het daarna moest bevestigen per mail. Dus iIk heb toen een mail gestuurd naar info@wijboekenplezier.nl
Met het volgende (ik bleur even persoonlijke info)
Beste WIJ Boekenplezier,
Graag wil ik wil de levering van kinderboekpakketten per eerstvolgende vervaldatum stopzetten.
Mijn opzegtermijn is 1 maand. Ik ontvang graag binnen 3 werkdagen een bevestiging van mijn opzegging.
Mijn gegevens zijn:
Klantnummer: ******
Naam: ********
Straat: ******
Postcode: *******
Plaats: *********
E-mail: ********
Reden: Er zit eigenlijk altijd wel een boekje bij waar op staat niet voor kinderen onder de 3 jaar. Terwijl mijn zoontje net 1 is. Dus dat gaat ook een beetje zijn doel voorbij. Deze kan hij dan ook niet gebruiken omdat het gevaarlijk voor hem is. Vandaar dat ik besloten heb het wel even genoeg te vinden.
Met vriendelijke groet,
*********
7 maanden geleden
Reactie op _xkb
Ik heb het even voor je terug gezocht in mijn mail. Ik weet nog dat ik gebe ...
Top dankjewel!!
7 maanden geleden
Oh god… ik las dit en dacht het zal toch niet…. Heb de klantenservice gelijk gebeld en werd netjes opgenomen (070) 207 91 43. Dame was ook weer heel vriendelijk.
Ik heb dus wel besteld. Alleen verzendkosten betaald.
Dan moest je idd via de mail afzeggen en ook daarop een reactie gekregen dat het in orde is. Alleen nog in afwachting op de vraag wat er met mijn gegevens gebeurd 🌻
7 maanden geleden
Reactie op .!
Ik heb trouwens niet alle gegevens door hoeven te sturen. Aan de hand van d ...
En rekeningnummer?
7 maanden geleden
Reactie op Charlotte456
En rekeningnummer?
Dat staat dus aan de hand van je mailadres komen al je gegeven eruit.
Het spijt ons te horen dat je het abonnement bij WIJ Boekenplezier wil annuleren.
Bij deze bevestigen we dat de opzegging in goede orde is ontvangen en per direct in onze administratie is verwerkt. Je ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer.
Met vriendelijke groeten,
Femke de Jong
Afdeling klantenservice
WIJ Boekenplezier
Postbus 8
4860 AA Chaam
wijboekenplezier.nl
Hierop heb ik dus gevraagd wat er met mijn gegevens gebeurd. Nog geen reactie daarop
7 maanden geleden
Ahha oké nee omdat ik telefonisch dingen moest door geven vond ik een beetje raar maar ben al blij genoeg om te horen dat het echt is en geen scam
7 maanden geleden
Reactie op _xkb
Zeker geen scam! Er zitten ook wel echt leuke boekjes bij hoor! Alleen werd ...
Nee want ik werd gebed die ze en moest men bankrekeningnummer geven voor de verzendkosten…
7 maanden geleden
Zojuist ook gebeld en dit trok ook mijn argwaan.
Zonder grote introductie vroegen ze om mijn rekeningnummer. Uuuhm nee die geef ik niet zomaar zei ik. Die mevrouw aan de telefoon vond dat maar een beetje raar.
Misschien een beetje te bang gemaakt met alle scam en trucjes tegenwoordig haha
Dus thanks voor je topic, blijkbaar niet de enige met wat twijfels hierover














