15 Reacties
8 maanden geleden
Toevallig weet ik dat ik deze cadeau ga krijgen voor mn verjaardag dus laat het jullie weten!
8 maanden geleden
Op het forum bij algemeen zijn er ook eerder topics over geopend maar ben zelf ook gewoon erg benieuwd en het lijkt mij best prettig. Ik gebruikte nu het onderste gedeelte van mn najell slaapzak een soort zitje maar de wildride is makkelijker mee te nemen.
8 maanden geleden
Ik heb deze bij mijn oudste gebruikt. Ik vond t op zich fijn maar niet perse top. Ik ben m te laat gaan gebruiken denk ik. Zij was niet zo van t dragen. Ons zoontje nu wel. Mijn man gebruikt de wildride soms al met extra ondersteuning. Ik denk straks rond n jaar dat ie wel heel fijn is!
8 maanden geleden
Wij hebben ook sinds kort zo'n soort in huis, ik vond het wel erg top. Mijn dochter is daarbij ook wel echt een knuffelkont, dus blijft er goed in zitten. Enige wat ik lastig vind is als ze ineens de aandacht op iets heeft, ze zich zo kan omdraaien en aan het wurmen is 🙈.. beetje wennen ook misschien
7 maanden geleden
Ik heb m pas 2 dagen en mn zoontje is we eigenlijk nog beetje te klein voor maar ik vind t nu al chill😂
7 maanden geleden
Reactie op Zwaantjee
Ik ben 'm ook van plan aan te schaffen. Ik gebruik de draagzak vrijwel niet ...
Jaa ik heb de echte maar cadeau gehad hoor. Mn moeder heeft een neppe en die vind ze ook fijn
7 maanden geleden
Toevallig vandaag een gekocht. We hebben ook een draagzak, de stokke limas, maar onze dochter wil steeds haar armen eruit via de bovenkant. Ook is ze soms zitten in de kinderwagen zat en wil ze gedragen worden, maar dan alleen op een manier zodat ze alles kan zien. Vanmiddag heb ik ‘m al gebruikt en ze vindt het fantastisch. Ik kan haar zelf nu ook langer dragen dan voorheen en meer huishoudelijke klusjes doen ✨
7 maanden geleden
Reactie op g_p2023
Toevallig vandaag een gekocht. We hebben ook een draagzak, de stokke limas, ...
Ik heb de najell orginal volume 2 draagzak met geen mogelijkheid in te krijgen ja heel even omgedraaid maar dit vind hij geweldig