16 Reacties

12 dagen geleden

Ik heb cluster wimpers van Amazon, die blijven een week zitten!! En het is super makkelijk. Ik deed ook altijd wimpers zetten maar ik kom er niet meer aan toe, dus doe het nu gewoon zelf.

12 dagen geleden

Ik neem mijn kind gewoon mee! Of hij slaapt in de wagen, of hij ligt op mijn buik te slapen. En soms heb ik oppas!

12 dagen geleden

Reactie op chantal66138

Ik heb cluster wimpers van Amazon, die blijven een week zitten!! En het is ...
Ja die heb ik 2 jaar geleden ook eens geprobeerd, maar bleven echt voor geen meter zitten bij mij 😅

12 dagen geleden

Reactie op BvL1995

Ik neem mijn kind gewoon mee! Of hij slaapt in de wagen, of hij ligt op mij ...
En wat als hij dan begint te huilen? Want je kan moeilijk je ogen open doen of een rondje gaan lopen tijdens het plaatsen natuurlijk.

12 dagen geleden

Ik heb geen wimper extensions, maar laat wel elke vier weken mijn nagels doen. Ik plan het meestal op een moment dat mijn vriend thuis is, het is namelijk ook wel heeeel fijn om eventjes tijd voor jezelf te hebben ☺️!

12 dagen geleden

Reactie op May_2305

Ja die heb ik 2 jaar geleden ook eens geprobeerd, maar bleven echt voor gee ...
Oh bij mij na een paar keer oefenen wel!

12 dagen geleden

Reactie op fvdp

Ik heb geen wimper extensions, maar laat wel elke vier weken mijn nagels do ...
Dat zou perfect zijn, alleen mijn man werkt 5 dagen in de week en is meestal op zaterdag ook nog aan de zaak voor de hobby 😅 En volgensmij is de salon die ik op het oog heb in het weekend sws dicht..

12 dagen geleden

Ik heb mijn wimperextensions er laten afhalen 2 weken na de geboorte. Het gaf mij ook stress elke keer te moeten plannen na 2 weken. Ik doe nu wimperpermanent en verven elke 6 weken

12 dagen geleden

Ik doe ook wimperextensions, om de 4 weken wel helaas dus steeds nieuwe set. Maar mijn wimperstyliste is wel open op een maandag & dan past mijn man die vrij is op die dag op. Anders is zij ook gewoon relaxed genoeg om het oke te vinden als ik mijn baby meeneem. Deed zij ook in het begin met haar bebe.

12 dagen geleden

Ik ga elke 3 weken en ben dan even 2 uurtjes weg, m'n man of m'n schoonouders passen dan even op, heerlijk even een momentje voor mijzelf zonder dat ik heel lang weg ben

12 dagen geleden

Gebruik gewoon nepwimpers van queen tarzi! Of clusters, blijven een aantal dagen zitten. 😊

12 dagen geleden

Ik doe mijn wimpers altijd als mijn vriend thuis is, zodat de baby bij hem kan blijven

12 dagen geleden

Ik heb geen wimperexentions maar als ik mijn wenkbrauwen laat doen (iedere 5/6 weken) dan plan ik dat op een avond. Volgende keer was de avond al vol dus dan neem ik de baby mee (heb ik even overlegd van te voren, was geen probleem) of ik vraag oma even om op te passen. Heb daar zelf niet zo’n moeite mee.

11 dagen geleden

Ik heb de wimpers van lash babe. Tis even oefenen maar nu super makkelijk, blijven bij mij makkelijk een week zitten en ik kan het er zelf afhalen en binnen 10 min heb ik ze er op zitten

11 dagen geleden

Is de baby bij je man laten geen optie? Daarnaast heb ik de wimpers van shein die doe ik dan zelf en blijft een paar dagen goed en zo herhaal ik het

11 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties, de afspraak staat morgen gepland. Ik kijk er enorm naar uit 🥰 Uiteindelijk heb ik de salon een bericht gedaan met de vraag of ze in de avond ook mogelijkheden hebben, zodat ik weg kan als mijn man thuis is (hij werkt dagdiensten, 5 soms 6 dagen in de week). Hier heeft ze voor mij een uitzondering in gemaakt, maar ook vertelde ze dat kindjes ten alle tijden welkom zijn mocht het een keer niet lukken in de avond. Conclusie, blije en gerustgestelde mama hier, die gaat genieten van haar me time momentje!