10 Reacties

vorige week

Ik heb zachte warme schoentjes, van schapenvacht.die zijn wel lekker warm. En voor als het nat is heb ik waterdichte overschoentjes van de h&m , maar heb je ook van andere merken

vorige week

Zo'n soort combi

vorige week

,

vorige week

Ik vind qua gevoerde regenlaarzen die van enfant er altijd wel goed uitzien online maar zelf nog nooit echt kunnen voelen. Dus dit is meer een "wat ik zou proberen" dan een "wat ik op basis van ervaring zou aanraden". En bijv naturino heeft gevoerde barefoot schoentjes. Die heb ik net besteld maar zijn nog niet binnen dus of ze bevallen weet ik nog niet.

vorige week

Overschoenen hebben wij trouwens ook. Vooral voor in de kinderwagen.

6 dagen geleden

Ik heb barefoot boots bij Zara gehaald. Deze :)

6 dagen geleden

Reactie op SaschaTran

Ik heb zachte warme schoentjes, van schapenvacht.die zijn wel lekker warm. ...
Zijn dat de waterafstotende slofjes? Doe je die ook over de schoenen?

6 dagen geleden

Wij hebben deze nu voor buiten: https://www.naturino.com/shop/we_en/footwear/first-steps/chaussures-premiers-pas-en-suede-paillete-rose-clair-naturino-cocoon.html Zijn lekker soepel en ze loopt er goed op. Zijn geen laarsen oid, maar wel goed genoeg voor nat en koud weer. Hiervoor had ze ook de suede shoesme schoentjes, die sleten ook veel sneller aan de neus enzo.

gisteren

Reactie op L1310

Ik vind qua gevoerde regenlaarzen die van enfant er altijd wel goed uitzien ...
Nu ik ze binnen heb: Ik vond de regenlaarzen van Bisgaard idd ook tegenvallen. De barefoot gevoerde schoenen van Naturino zijn wel fijn. Vallen wel wat smal vind ik maar zoon heeft redelijk brede en hoge voeten dus kan ook aan hem liggen. We hadden in ieder geval een maat groter nodig dan normaal. En ik heb fijne gevoerde laarsjes (niet echt regenlaarzen maar wel waterdichte winterschoenen) van primigi gekocht. Die vallen wel echt klein (staan ze om bekend) dus ook een maat groter.

gisteren

https://www.zalando.es/primigi-unisex-botas-para-la-nieve-senapenero-pr316k01v-q11.html Deze van primigi. Ik was benieuwd of dat zou lukken maar de zool is flexibel genoeg (zou ze niet als dagelijkse schoenen gebruiken) en hij liep er zo op weg. Werd ook boos toen ik ze weer uit wilde doen 😅