4 Reacties

3 dagen geleden

Ik weet niet waar jullie heen gaan, maar houd rekening met de hoogtemeters. Baby’s onder de 1 jaar mogen niet direct hoger dan 2000 meter. Dan is het verstandig eerst een paar dagen tussen de 1000 en 2000 meter te zitten. Wel leuk zeg, veel plezier alvast! :)

3 dagen geleden

Ik woon in Noors lapland waar de meeste kindjes nu al ingepakt worde, want het vriest. Ik zou wollen wantjes, sokken en een balaclava aanschaffen. Als ik nu naar buiten ga heeft mijn dochter dit ook aan met haar skipak. Ik weet niet of je ook de kinderwagen gaat gebruiken, maar een schapenvel en voetenzak zijn ideaal bij lage temperaturen.

3 dagen geleden

Reactie op Blijeaardbei

Ik weet niet waar jullie heen gaan, maar houd rekening met de hoogtemeters. ...
We gaan naar fieberbrunn (Saalbach-hinterglemm). De dorpjes liggen allemaal rond de 1000m. Dus denk dat we ook niet snel hoger komen als 2000, maar had ik inderdaad wel gelezen. En dan nog om tutje of fles te geven als je in de lift zit

3 dagen geleden

Reactie op Lifelover1990

Ik woon in Noors lapland waar de meeste kindjes nu al ingepakt worde, want ...
Toevallig hebben we een aantal schapenvellen hier liggen voor de kampeervakantie (altijd lekker in de avond) dus kunnen we meenemen. We twijfelen nog om die mee te nemen, omdat met echt wandelen dit waarschijnlijk toch niet heel handig is. En ligt ook aan met welke auto we gaan of het gaat passen 😉 goede tip van de balaclava! Zat al te denken aan mutsjes, maar hij beweegt zoveel dat die nu ook al vaak afgaan.