8 Reacties

één maand geleden

Ben morgen 33 weken zwanger

één maand geleden

Ik heb toevallig het zelfde gehad twee weken lang, en gebruik normaal medicatie om überhaupt te kunnen poepen. Dus ook aan de bel getrokken. Maar ook alles in orde en na die twee weken was het over. Ze dacht aan indaling..

één maand geleden

Ik heb dit ook een aantal dagen gehad. Heel vervelend. Inmiddels ben ik er weer vanaf. Ik moet nu goed opletten met wat ik eet. Misschien had de stress rondom de verhuizing er ook mee te maken, maar geen idee. Ik had wel die week ook last de indaling had ik het idee. Je kunt anders altijd even de verkoskundige vragen :)

één maand geleden

Nou ik heb dit al 2/3 weken en heb nooit de dokter of iets hierover gebeld. Vind het wel normaal lijkt mij

één maand geleden

Mijn stoelgang is ook actiever met wat vaker (zachte) ontlasting. Krampen niet per se, wel menstruatiepijn en felle pijnscheuten. Maar de kleine is inmiddels al ingedaald en de periode van die klachten komen bij mij wel redelijk overeen met meer ontlasting hebben. Mss bij jou ook indaling? En dat je darmen dan ook wat anders komen te liggen en weer wat actiever kunnen zijn?

één maand geleden

Ik moet nu soms ook meerdere keren per dag en vandaag was het diarree, ook heb ik de krampen! Soms echt hele gemene menstruatie krampen. Kan goed indalen zijn!

één maand geleden

Het kan een voorteken zijn, maar zelf dit niet gehad bij mijn vorige zwangerschap. Wel herken ik de klachten. De baby groeit en neemt zoveel ruimte in waardoor je organen echt anders gaan liggen en daardoor anders kunnen reageren.