277 Reacties

4 maanden geleden

Bij ons wordt het Otis!

4 maanden geleden

Wij weten het ook al, maar dat houden we liever even voor ons. 😋

4 maanden geleden

Bij ons zal zij Mércèdes komen te heten een spaanse meisjesnaam🩷

4 maanden geleden

Sofie 💕

4 maanden geleden

Jenna 🌸 Twijfel alleen nog over de 2e naam. Jenna Lena Jenna Véda Jenna Nova Onze dochter heet Marly met 2e naam Maeve

4 maanden geleden

Reactie op Veer9210

Jenna 🌸 Twijfel alleen nog over de 2e naam. Jenna Lena Jenna Véda Jenna ...
Jenna Nova klinkt wel mooi?

4 maanden geleden

Elodie Naomi 2e naam is vernoemd naar haar grote zus waar we vorig jaar onverwacht afscheid van moesten nemen na bijna 12 jaar. ✨ We vonden het mooi dat de roepnaam daar qua klank bij zou passen. Dus wij hadden een rijtje met …..i /……ie namen waar we uit gekozen hebben.

4 maanden geleden

Livia 🌸 vernoemd naar mijn mama dat dit jaar 20 jaar geleden gestorven is. Staat nog maar van gisteren avond vast 😅

4 maanden geleden

Moos💙

4 maanden geleden

Mila

4 maanden geleden

Pleun

4 maanden geleden

Boas! Wij kiezen voor met de 's' omdat ons kindje twee talig wordt opgevoed. De Z in het Spaans klinkt mooi bij de naam!

4 maanden geleden

Reactie op Loesd

Moos💙
Dat is leuk! Zo heet mijn zoon van 2 ook 😁

4 maanden geleden

Ivy 💖 Nog een tijdje getwijfeld over ivy-mae maar dubbel past hier echt niet

4 maanden geleden

Reactie op lauren2007

Mila
Mooi! Zo heet mijn 2e dochter ook! Lauren stond nu trouwens ook op ons lijstje maar het is Sofie geworden 😊

4 maanden geleden

Voor een jongetje: Kai Voor een meisje: Ivy En als 2e en 3e naam de namen van onze vaders en moeders

4 maanden geleden

Emma 🥰 de enige naam die we beiden al jaren willen en nu krijgen we ook echt een dochtertje dus it’s meant to be! We zijn een Duits-Nederlands stel dus het is ook lekker makkelijk internationaal

4 maanden geleden

Mason 🩵

4 maanden geleden

Feline en haar 2e naam Denise, ze word vernoemd naar mijn moeder die helaas niet meer leeft 🙏🏻❤️

4 maanden geleden

Rhodé of Silas. We willen het geslacht niet weten😁.