Hallo allemaal!
Ik herinner mij een topic uit geboorteclub april 2022 en daarin werden de namen opgeschreven als iedereen zeker was van de naam voor de baby. Nou leek het mij wel leuk om dat in deze geboorteclub ook te hebben 😁 Veel topics gaan over hulpvragen met meisjes of jongens namen of welke bij de andere naam/namen past. Nou kunnen anderen misschien inspiratie krijgen/opdoen van degene die het al zeker weten 😁 Wij weten het helaas nog niet zeker, maar denken nog verder. Zodra wij zeker zijn, zal ik ook zeker zelf in de lucht komen en dit met jullie delen!
Ik ben heel benieuwd!
Veel liefs 🌺
Elodie Naomi
2e naam is vernoemd naar haar grote zus waar we vorig jaar onverwacht afscheid van moesten nemen na bijna 12 jaar. ✨
We vonden het mooi dat de roepnaam daar qua klank bij zou passen. Dus wij hadden een rijtje met …..i /……ie namen waar we uit gekozen hebben.
Emma 🥰 de enige naam die we beiden al jaren willen en nu krijgen we ook echt een dochtertje dus it’s meant to be! We zijn een Duits-Nederlands stel dus het is ook lekker makkelijk internationaal