4 Reacties

24 dagen geleden

Ik denk dat dat ook de leeftijd is. Hij heeft 9 maanden in je buik gezeten en dan nu na zijn geboorte is die wereld wel heel groot en koud. Ze zeggen wel vaker 9 maanden in de bui. 9 maanden op de buik en 9 maanden naast de buik. Dat is killing soms, hier kan ik mijn zoon met de dag slechter weg leggen end at is frustrerend als je iets gedaan probeert te krijgen. Misschien dat een draagdoek uitkomst kan bieden? Kolven kun je proberen maar ik denk niet dat dat de oplossing is. Hoe rottig ook, het hoort er een beetje bij. Maar geloof me het word beter. Vanaf een week of 10 a 12 zul je merken dat het iets gemakkelijker word.

24 dagen geleden

Reactie op Celiie

Ik denk dat dat ook de leeftijd is. Hij heeft 9 maanden in je buik gezeten ...
Ja het is heel fijn moment als je hem aan de borst hebt maar dan soms alweer niet. Of ik zal hem in de nacht enkel de borst aanbieden en overdag afgekolfde melk.

24 dagen geleden

Reactie op sandratessa2

Ja het is heel fijn moment als je hem aan de borst hebt maar dan soms alwee ...
Als je over gaat stappen op (deels) fulltime kolven moet je zelf he productie gaan reguleren. Dat doe je het beste door met de voedingen mee te kolven. Dat zal aan kunnen voelen als dubbel werk op den duur maar kan je ook juist rust geven. Je moet doen waar jij je fijn bij voelt. Je zou het gewoon eens een dagje kunnen proberen en zien hoe het voelt voor je.

23 dagen geleden

Lastig he :( Ik denk niet dat het aan de borstvoeding ligt. Met mijn oudste dochter had ik precies hetzelfde en die kreeg gewoon kunstvoeding.