29 Reacties
6 dagen geleden
Ik heb mijn baby vanaf de dag dat die geboren was in de wieg laten slapen. In de eerste week 2x bij mij, en daarna niet meer. Hij weet niet beter dan dat die zelfstandig in de wieg in slaap valt.
Tijdens de sprongetjes soms whitnoise , speen of zijn wiegje laten wiegen. En valt dan alsnog in slaap in zijn wieg.
Wat ik ook toepas tijdens sprongetje is
https://www.aukjeswereld.nl/baby/leren-slapen-zonder-huilen/
En ook handig:
5 dagen geleden
Reactie op Lilalo
Ik ook...als we thuis zijn. Mocht niet baten helaas.
Hier ook, vanaf week 3 begon hij tegen te stribbelen. En alsnog elk dutje geprobeerd maar zonder succes. De ene baby leert het sneller dan de andere denk ik maar..hier leek het op een kantelpunt na afgelopen weekend waarbij elk dutje goed ging en telkens 1,5 uur of 2 uur duurde. Maar vandaag was het drama en zitten we nu met een oververmoeid baby helaas.
5 dagen geleden
Inbakeren, speen aanbieden en in een donkere slaapkamer. Terug gaan als de speen uit is.
5 dagen geleden
Hier liepen wij ook er tegenaan de afgelopen paar dagen. Afgelopen weekend was het raak en toen wilde ze de gehele nacht alleen op mij slapen. Alles al geprobeerd wat we ook deden bij ons eerste dochter. Niks hielp. Vanavond kwam mijn vriendinnetje op kraamvisite samen met haar gezin. En haar man gaf aan dat misschien inbakeren zou helpen. Zo gezegd zo gedaan. En ja hoor. Ze slaapt sinds half 8 tot nu (bijna half 10) in haar eigen bedje!