19 Reacties

één maand geleden

Heel herkenbaar! Onze dochter van 6 weken heeft het ook warm. Zij ligt in een lange romper, broekje en sokken binnen bij ons en altijd keurig boven de 37 graden. Volg!

één maand geleden

Is zijn lichaamstemperatuur standaard boven de 37? Dat is ook best wel hoog inderdaad. Is jouw eigen temperatuur ook altijd wat hoger? Mijn man en ik hebben normaal allebei een temperatuur van 36,5 en allebei onze dochters ook. De kraamzorg had het tegen het eind vd week ook losgelaten omdat het gewoon echt niet hoger kwam dan 36,7 op zn best, haha. Desondanks heeft mijn dochtertje het ook niet heel snel koud. Maar zo dat zweten herken ik niet. En als we naar buiten gaan kleed ik haar wel goed aan met een jas en deken en nog een dun mutsje. Je zou eventueel kunnen kijken of wollen kleding voor je zoontje fijn is. Is wel duur helaas... Maar misschien op Vinted of Marktplaats kijken of je een wollen jasje kan vinden om eens te testen.

één maand geleden

Herkenbaar! Vooral inderdaad als ons meisje op mij of haar vader ligt. Of in de draagzak of doek zit. Morgen is ze 5 weken en hebben wij de eerste afspraak op het cb, ik ga dit zeker bespreken. Laatst had ze warmte uitslag in haar gezichtje toen ze bij mij in de draagdoek had geslapen.

één maand geleden

Reactie op Dee89

Is zijn lichaamstemperatuur standaard boven de 37? Dat is ook best wel hoog ...
Onze dochter draagt wol maar zweet dus ook!

één maand geleden

Ja hier ook! Vanaf het begin al opgemerkt. Laatst haalde ik haar ook uit de maxi cosi en haat hele hoofdje was nat! Echt best zielig want ze moest ook huilen en ik denk dus omdat ze het warm had... ik trek haar nu dus aan zo als ik mezelf ook zou aantrekken, zonder extra laagje dus. Werkt hier beter 🥰

één maand geleden

Reactie op Laukers

Ja hier ook! Vanaf het begin al opgemerkt. Laatst haalde ik haar ook uit de ...
Ja precies! Dat doen wij nu ook. Zijn temperatuur is wel steeds goed.

één maand geleden

Reactie op ClaudiaFPB

Herkenbaar! Vooral inderdaad als ons meisje op mij of haar vader ligt. Of i ...
Ja dat heeft mijn baby’tje ook!

één maand geleden

Reactie op Dee89

Is zijn lichaamstemperatuur standaard boven de 37? Dat is ook best wel hoog ...
Zijn temperatuur is altijd perfect. Hij is gewoon warm bloedig denk ik😂 Als we naar buiten gaan doe ik wel een dekentje maar meer echt niet want dan zweet hij dus meteen heel erg. Ik heb een lekker warm berenpakje en twee mooie jassen die op hem wachten, maar ik ben er bang voor 😂

één maand geleden

Heel herkenbaar. Wij zijn allebei ook snel warm. Dus het is niet raar😂🙈 als hij shirt met lange mouw aan heeft krijgt hij een romper aan met korte mouw. Shirt met korte mouw. Dan een romper met lange mouw. ‘s nachts heeft hij de romper aan. Vaak korte mouw. In de puckababy. In de wandelwagen geen extra vestje aan maar dekentje die ik snel op of af kan doen. Voor de zomer ga ik een koel matje aanschaffen voor in de auto stoel of buggy 👍🏼

één maand geleden

Ja hier ook! Heeft ie van zn vader, niet van mij :-). Hij is eigenlijk meestal wel prima met een lange mouwen romper.

één maand geleden

Reactie op Laukers

Ja hier ook! Vanaf het begin al opgemerkt. Laatst haalde ik haar ook uit de ...
Warmte stuwing is geloof ik wel met risico voor de kleintjes, zeker tijdens het slapen geloof ik!

één maand geleden

Hier ook! Rompertje merinowol lange mouw. Wollen sokjes en wollen broekje. Als ik echt ergens heen moet doe ik hem welleens shirtje aan nog naar dan zweet hij gelijk.

één maand geleden

Reactie op MamavanDuko(L)

Heel herkenbaar. Wij zijn allebei ook snel warm. Dus het is niet raar😂🙈 a ...
Ik ben benieuwd wat voor koelmatje? Goede tip!!

één maand geleden

Hier heb ik dat ook, ze is nu 6 weekjes. Binnen, als ze bij mij of mijn vriend ligt, heeft ze vaak alleen een lange romper en sokjes aan, soms een dekentje erover. En dan heeft ze het prima. Als ze in de box of in bed ligt, kleed ik haar altijd wel warmer aan met broekje, deken of slaapzak. Voor in de maxi-cosi kan je een Aeromoov aanschaffen, ik weet alleen niet of die er ook in kan met de babyversmalling. Denk het eigenlijk niet. Maar ik heb 'm ook al in huis voor haar (via marktplaats of vinted kan je ze vaak voor een leuker prijsje vinden!)

één maand geleden

Mijn man en oudste zoon zijn warmbloedig.. en ook onze jongste nu is ook warmbloedig sommige kindjes hebben dat.. ik zelf heb het vaak koud haha komt ook door me lagere bloeddruk dus kleed mezelf vaak dikker dan dan de jongens 🤣...

één maand geleden

Mijn zoontje (morgen 10 weken) heeft het ook snel warm. Dikke dekens en warme jassen zijn echt niet nodig

25 dagen geleden

Onze peuter en nu onze Newborn zijn ook altijd lekker warm. Alleen maar handig, hoef me niet zo snel zorgen te maken dat ze t koud hebben haha

21 dagen geleden

Herkenbaar! Ze heeft het hier ook altijd warm, eigenlijk al vanaf de geboorte. We hebben dan ook maar 2x de kruik gebruikt. Ze zweet echt altijd.

21 dagen geleden

Hier ook een warme baby. Voelt altijd warm. Zweet soms enorm met fles drinken en komt altijd klam warm uit de maxi Cosi. Vaak doen we als we buiten zijn een vestje aan en we hebben wel een zak in de maxi cosi voor de voetjes/beentjes en als t echt koud is of hard waait gaat die toch echt dicht tot het hoofdje. Maar thuis ook nooit dekentjes ofzo behalve in bed. Passen haar kleding hier wel op aan en controleren tussentijds haar rug en hoofdje om te peilen of ze niet te warm of te koud wordt