24 Reacties
13 dagen geleden
Jupp, mijn kleine wordt zo wakker voor zijn eerste voeding weer van vandaag
13 dagen geleden
Reactie op blessing1
Heerlijk. Wel tussendoor kunnen slapen?
Zeker! Als tip kan ik geven wat CB mij heeft gegeven probeer overdag om de 3 uur echt wakker te maken voor voeding. Geen idee meer waarom maar misschien helpt het😅
13 dagen geleden
Hier ook voor de eerste voeding, Vandaag toch weer 2 uur eerder dan afgelopen week 😅😴
13 dagen geleden
Reactie op DaphnetjeV
Hier ook voor de eerste voeding, Vandaag toch weer 2 uur eerder dan afgelo ...
Hier exact hetzelfde ☹️
13 dagen geleden
Reactie op SKS1988
Yup. Net gevoed. Denk dat de kleine verkouden aan t worden is. Weet niet zo ...
Handdoek onder matras hielp hier ook, ligt het hoofdje iets hoger
13 dagen geleden
Reactie op Charlotte456
Zeker! Als tip kan ik geven wat CB mij heeft gegeven probeer overdag om de ...
Heb je dan helemaal niet geslapen nog?
Wij hebben dit ook gedaan! Overdag wekkertje gezet om in een ritme te komen. Dit zal er na een paar dagen al wel in. Van 19 tot 7 uur laten we het los en slaapt hij in de cosleeper en wordt 2 of 3 keer wakker voor zijn voeding.
13 dagen geleden
Yes, hier ook wakker. Om 03:00 meldde ze zich. Gevoed, had ze zich flink bepoept (nieuwe romper en nieuwe slaapzak was zeer nodig 🤣). Opnieuw gevoed. Vieze kleding naar de washok gebracht. Maar direct naar beneden gegaan om drinken te pakken voor mij. En nu lig ik in bed (klaarwakker) met een Prince koekje
13 dagen geleden
Om 0.00u de voeding gehad.. daarna even geslapen en om 4u weer voeding, waarna hij flink gepoept heeft. Daarna was hij aardig wakker en wou nog wat drinken. Onze kleine man wordt ook nog opnieuw verkouden, dus wat onrustig.
Tussendoor ben ik ook nog bij een van m'n andere zoons geweest, die werd huilend wakker. Straks om 6u gaat m'n man z'n wekker.. ik ga mezelf ook optijd klaarmaken en dan komt m'n oudste weer, voor z'n ontbijt waarna ik hem naar school breng
0, 2 en 4 jaar