24 Reacties

13 dagen geleden

Jupp, mijn kleine wordt zo wakker voor zijn eerste voeding weer van vandaag

13 dagen geleden

Reactie op Charlotte456

Jupp, mijn kleine wordt zo wakker voor zijn eerste voeding weer van vandaag ...
Heerlijk. Wel tussendoor kunnen slapen?

13 dagen geleden

Net zijn voeding gehad, ik weet dat ik zo kan slapen tot 4/5 en dan blijft hij ook wakker 😂

13 dagen geleden

Reactie op blessing1

Heerlijk. Wel tussendoor kunnen slapen?
Zeker! Als tip kan ik geven wat CB mij heeft gegeven probeer overdag om de 3 uur echt wakker te maken voor voeding. Geen idee meer waarom maar misschien helpt het😅

13 dagen geleden

Yup. Net gevoed. Denk dat de kleine verkouden aan t worden is. Weet niet zo goed wat je kan doen. Geen verhoging gelukkig

13 dagen geleden

Reactie op AU3🤍

Net zijn voeding gehad, ik weet dat ik zo kan slapen tot 4/5 en dan blijft ...
Och moederschap!

13 dagen geleden

Yes hier ook de eerste Voeding

13 dagen geleden

Reactie op SKS1988

Yup. Net gevoed. Denk dat de kleine verkouden aan t worden is. Weet niet zo ...
Zoutoplossing Otrivin & aspirator hielpen bij mijn kleine, hopelijk is het snel verholpen!

13 dagen geleden

Hier ook voor de eerste voeding, Vandaag toch weer 2 uur eerder dan afgelopen week 😅😴

13 dagen geleden

Reactie op Charlotte456

Zeker! Als tip kan ik geven wat CB mij heeft gegeven probeer overdag om de ...
Dank jewel voor de tip!

13 dagen geleden

Reactie op DaphnetjeV

Hier ook voor de eerste voeding, Vandaag toch weer 2 uur eerder dan afgelo ...
Hopelijk erna doorslapen!

13 dagen geleden

Reactie op blessing1

Zoutoplossing Otrivin & aspirator hielpen bij mijn kleine, hopelijk is ...
Bedankt!

13 dagen geleden

Reactie op DaphnetjeV

Hier ook voor de eerste voeding, Vandaag toch weer 2 uur eerder dan afgelo ...
Hier exact hetzelfde ☹️

13 dagen geleden

Reactie op SKS1988

Yup. Net gevoed. Denk dat de kleine verkouden aan t worden is. Weet niet zo ...
Handdoek onder matras hielp hier ook, ligt het hoofdje iets hoger

13 dagen geleden

Reactie op Charlotte456

Zeker! Als tip kan ik geven wat CB mij heeft gegeven probeer overdag om de ...
Heb je dan helemaal niet geslapen nog? Wij hebben dit ook gedaan! Overdag wekkertje gezet om in een ritme te komen. Dit zal er na een paar dagen al wel in. Van 19 tot 7 uur laten we het los en slaapt hij in de cosleeper en wordt 2 of 3 keer wakker voor zijn voeding.

13 dagen geleden

Yes, hier ook wakker. Om 03:00 meldde ze zich. Gevoed, had ze zich flink bepoept (nieuwe romper en nieuwe slaapzak was zeer nodig 🤣). Opnieuw gevoed. Vieze kleding naar de washok gebracht. Maar direct naar beneden gegaan om drinken te pakken voor mij. En nu lig ik in bed (klaarwakker) met een Prince koekje

13 dagen geleden

Yess! Eerste voeding net binnen en nu nog kolven..

13 dagen geleden

Hier ook! Ik werd wakker omdat mijn dochter aan het kreunen was in haar slaap . Ben nu aan het kolven terwijl ik haar de fles geef

13 dagen geleden

Om 0.00u de voeding gehad.. daarna even geslapen en om 4u weer voeding, waarna hij flink gepoept heeft. Daarna was hij aardig wakker en wou nog wat drinken. Onze kleine man wordt ook nog opnieuw verkouden, dus wat onrustig. Tussendoor ben ik ook nog bij een van m'n andere zoons geweest, die werd huilend wakker. Straks om 6u gaat m'n man z'n wekker.. ik ga mezelf ook optijd klaarmaken en dan komt m'n oudste weer, voor z'n ontbijt waarna ik hem naar school breng 0, 2 en 4 jaar

13 dagen geleden

Die geluiden in de tweede helft van de nacht als hij een paar dagen niet gepoept heeft…. Mijn hemel wat kreunt en gromt hij hard 😂 slapen gaat dan echt niet meer. En dat uit zo’n klein mannetje. Ik voorspel een flinke poepluier vandaag 💩