7 Reacties

5 dagen geleden

Ik zou even kijken hoe je kindje het doet op de nieuwe tijden. Als dat lukt gelijk lekker in mee gaan. Als het nieuwe werkt kun je eerst het oude ritme aanhouden en dat per dag een kwartiertje verschuiven, zodat je na 4 dagen weer op je normale ritme zit (maar dan zomertijd)

5 dagen geleden

Wij zijn in een keer overgegaan op zomertijd en hij heeft er geen last van

5 dagen geleden

Wij wilden graag hem een uur later op bed en een uur later wakker maar daar dacht m'n zoon anders over die doet gewoon dezelfde tijden haha馃槀 Zal per kind verschillend zijn

5 dagen geleden

Ik heb hem zondag gewoon een paar keer wakker gemaakt uit een dutje zodat hij op zijn standaard tijd naar bed kon gaan. Ik ga ook niet een uur later naar bed nu, dus hij ook niet haha. Het laatste dutje liep wel uit waardoor hij die dag alsnog wat later op bed lag (dat heeft meer te maken dat zijn wakkertijd nu aan het verschuiven is), maar hij werd de volgende dag gewoon vaste tijd wakker en zijn we gewoon weer doorgegaan zoals normaal.

4 dagen geleden

Wij houden de zomertijd aan sinds die in is gegaan, en ze slaapt iets later in maar verder geen last van. Ze valt wel zelfstandig in slaap, dat scheelt.

4 dagen geleden

Hier niks aangepast aan de voorkant, alleen zondag en maandag haar laatste wakkertijd moeten verlengen met een uur om weer beter uit te komen op haar normale bedtijd

4 dagen geleden

Wij volgen het slaapritme van onze dochter, dus nu het zomertijd is, is alles een uurtje verschoven. En langzaam trekt haar slaaptijd in de avond weer recht omdat ze dan toch wel moe is. 馃槈