19 Reacties

23 dagen geleden

Niet echt lang weg geweest maar soms ff naar de winkel terwijl iemand anders op haar let. Voor mij heb ik er niet echt problemen mee omdat mijn eigen moeder oplet en zij zelf heeft 4 kinderen dus ze weet echt wel wat ze doe. Ik zou zelf niemand anders op haar kunnen laten letten want dat is gewoon oncomfortabel voor mij. Zolang de persoon die ik het meest vertrouw oplet voeld het voor mij goed

23 dagen geleden

Met vijf weken zijn we uit eten geweest met de schoon familie en toen pasten mijn ouders op. We waren dichtbij en dan is het fijn oefenen voor ons allemaal. Ik voelde me bij het weggaan incompleet. Ook echt een traantje gelaten maar daarna lekker genoten van het eten. Na het toetje wel gelijk weer naar huis hoor 😋🥰

23 dagen geleden

Met 6 weken zijn mijn man en ik naar de spa geweest (2,5 a 3 uurtjes. Ons zoontje was bij mijn ouders en dat was dichtbij de spa. Hij was enorm ontspannen en rustig en toen we terug kwamen ging het nog steeds super! Het was uitermate spannend zo voor het eerst beiden zonder de kleine, maar het ging goed! Miste hem wel enorm en 90% van onze gesprekken gingen over hem 🥰.

23 dagen geleden

Ja hoor. Even met vriendinnen wandelen in het bos. Heerlijk zonder baby 😂 Die van mij zit overdag zo ongeveer vast geplakt met alle dutjes dus ik genoot er van juist van even een paar uur zonder.

23 dagen geleden

Ik zou a.s. zondag een hele dag weg gaan ver van huis. Dit stond al gepland voor de zwangerschap. Maar omdat dochter om de twee uur komt en flesjes maar moeilijk accepteert, kan ik niet lang of ver weg. Als alternatief ga ik twee of drie uurtjes even de stad, hier dichtbij, in met een vriendin.

23 dagen geleden

Ik ga toevallig vanmiddag ( tis nu half 5 geweest en ben aan voeden) na de bioscoop samen met mijn oudste zoontje ( 5 jaar oud) dacht even wat tijd voor hem en mij samen! 🥰 Wordt d eerste keer paar uurtjes zonder de kleine man 🙈

23 dagen geleden

Ik ben al vaker even naar de winkel geweest of met de dreumes naar de speeltuin. Sinds 2 weken ook mamafit begonnen, en mijn man was gisteren een paar uur op stap met beide kids. Vandaag is mijn eerste langere uitje waarbij ik ook zal moeten kolven. Uit eten en naar een musical. In al deze gevallen was mijn man dan bij de kinderen, dat vind ik dan helemaal prima. Volgende week een ochtendje sauna met zn tweeën, en dan past mijn schoonfamilie op. Dat vind ik wel wat spannender, dus even kijken hoe dat gaat zijn 🙈

23 dagen geleden

Ja hoor, waarbij ik bij de 1e baby het huis voor een jaar alleen verliet om te werken en mezelf hierbij best wel verloren ben pak ik het bij baby 2 anders aan. Nu ga ik gewoon een middag zwemmen met mijn peuter en doe ik verdere uitjes met haar zonder baby. Zo kom ik tot rust en heeft mijn peuter eigen tijd

23 dagen geleden

Bij 6 weken avondje sauna met z'n tweeën en regelmatig even tussendoor naar een winkel. Ook een verjaardag, maar daar zat ik toch minder lekker. Volgende week een feestje in de kroeg. Heb ik wel weer behoefte aan na 8 weken, maar ben benieuwd hoe dat weer is!

23 dagen geleden

Zeker. Zowel dingen voor mezelf zoals sporten (zwemmen/yogalesje), massage, paar uurtjes in de stad nieuwe kleding shoppen ,alleen naar de bioscoop, lunchen met vriendinnen en uiteten met vriendinnen. Als dingen met mijn partner zoals samen lunchen en dagje sauna. En natuurlijk heel veel ook met baby zoals wandelen en lunchen buiten de deur met mn partner of vriendinndn.. Baby heeft nu al meer lunchdates gehad de afgelopen 8 weken dan ik i het begin van mijn verlof. Sporten deed ik 6 weken na geboorte Lunchdate zonder baby met 5 weken Uiteten zonder baby, bios, stad met 4 weken Sauna met partner met 6 weken. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Ik trek de deur makkelijk achter mij dicht om iets voor mezelf te gaan doen om weer opgeladen thuis te komen :)

21 dagen geleden

Nee ik moet er ook niet aan denken. Ik heb 9 maanden gewacht op mijn baby, dan ga ik hem niet gelijk achter laten haha. Niemand heeft hem nog überhaupt vastgehouden, laat staan oppassen 😂 nu ben ik ook wel graag gewoon thuis.

21 dagen geleden

Zeker! Met 2 weken al gaan lunchen met mijn vrouw. Ondertussen al meerdere dates samen gehad. Was heel fijn. Even tijd voor elkaar. Ik ben ook al naar een vriendin geweest en naar een verjaardag. We hebben gelukkig een hoop mensen om ons heen die we met een gerust hart op laten passen. De avond zijn we vaak wel thuis.

21 dagen geleden

Ben gisteren naar een verjaardag gegaan, voelde heel vreemd. Vooral omdat het eigenlijk altijd om hem draait en dan ineens is hij er niet en ben jij het alleen. Heel gek en het voelt ook alsof je iets mist haha (en ik miste hem ook!!)😅😭

21 dagen geleden

Meerdere keren voor sporten, etentjes en kapper 🎉 voel me dan weer een beetje mezelf! Mis haar dan altijd wel hoor, maar dan waardeer ik de knuffels des te meer ❤️ Heb overigens geen oppas ingeschakeld nog, ze blijft dan gewoon thuis bij haar vader (mijn man 😊)

21 dagen geleden

Ik ga aanstaande woensdag en donderdagavond voor het eerst zonder wat doen. Naar mijn muziek vereniging(ga eerst halve avond) en dag erna uit eten ivm afscheid collega. Ben heel erg benieuwd hoe ik dit ga vinden. Ergens vindt ik het ook wel spannend

21 dagen geleden

Reactie op MamavanDuko(L)

Met vijf weken zijn we uit eten geweest met de schoon familie en toen paste ...
Nee, wel ga ik een paar keer per week wandelen met de baby in de draagdoek. Zonder man en peuter. Dat voelt echt als tijd voor mezelf. Ik weet dat de baby het allerliefst bij mij is en deze fase is relatief zo kort, dus ik laat de tijd voor mezelf los. Dat komt wel weer :)