30 Reacties
16 dagen geleden
Zelfde hier! Ze zeggen dus dat de 7de week de Max week is! Ik bijt me zelf er ook door heen! Maar uiteindelijk na wat meer voeding en even iets langer knuffelen valt mijn zoontje in slaap..
16 dagen geleden
Reactie op Charlotte456
Zelfde hier! Ze zeggen dus dat de 7de week de Max week is! Ik bijt me zelf ...
Wat is de max week?
16 dagen geleden
Nu mijn zoontje 9 weken is ligt hij steeds vaker in ze box beneden.. maar ook weken lang liefst op me borst... Zs zijn ook nog zo klein hè.. nu af en toe dat die toch liever bij me ligt en dat is prima..maar ligt nu al meer dan een uur in de box te slapen..kreeg ik 2/3 weken geleden echt niet voor elkaar 🙈
16 dagen geleden
Hier ook hetzelfde! Dan nog met mn andere zoontje van bijna 2 is het best pittig
Ik heb hier een stevige draagzak (babybjorn) en daar zit hij vrijwel de hele dag in mee de was ophangen, stofzuigen en afwassen er doen het allemaal samen ook best gezellig!😂☺️
16 dagen geleden
Reactie op estherw1989
Wat is de max week?
Dat allerlei dingetjes even wat erger zijn voor je kind. Dus denk bijvoorbeeld aan de krampjes. En moeilijk slapen. En veel meer dingetjes
16 dagen geleden
Reactie op JelineB
Hier precies hetzelfde, kom nergens aan toe, en laat haar ook niet huilen. ...
Pittig he mama? Ik hoor overal dat dit na 7 weken echt anders wordt en hoop dit heel erg om weer een beetje een stukje van de dag voor mijzelf te hebben.
16 dagen geleden
Box en wieg lukt hier ook niet. Overdag de co-sleeper nog niet geprobeerd maar heel soms als ik echt even iets moet doen of douchen leg ik m even in de maxi cosi want dan slaapt hij gek genoeg meteen zeker als ik m even door het huis heen sjouw. Soort vervanging voor de kinderwagen 😅
16 dagen geleden
Reactie op pegg1989
Nu mijn zoontje 9 weken is ligt hij steeds vaker in ze box beneden.. maar o ...
Je hebt ook helemaal gelijk, ze zijn ook nog zooo klein. Ik neem het hem ook helemaal niet kwalijk en het lijkt me ook een moeilijk moment als hij níet meer continue bij me wilt liggen haha. Maar ietsjes meer tijd voor mijzelf zou prettig zijn. Kan me niet indenken dat dit vanzelf anders wordt!
16 dagen geleden
Reactie op Lizannee
Heel herkenbaar dit. Ik lees mee. Heb je wel een draagzak? Dat zorgt er bij ...
Ja de draagzak is echt een lifesaver! Anders komt er echt niks uit mijn handen.
16 dagen geleden
Reactie op Celiie
Box en wieg lukt hier ook niet. Overdag de co-sleeper nog niet geprobeerd m ...
Hahaha, wat we allemaal wel niet proberen!
16 dagen geleden
Erg herkenbaar hier precies het zelfde met mijn zoontje en ook van alles geprobeerd! Liefst dichtbij mama, en geef ze is ongelijk natuurlijk 🥰 maar zal lekker zijn als je even paar uur de handen volledig vrij hebt.
16 dagen geleden
Reactie op miesmies96
Hahaha, wat we allemaal wel niet proberen!
Ja t is ons 3e kindje dus je word wel creatief 😂 veel trucjes ken ik wel. Soms is het ook gewoon accepteren dat je vandaag niks uit handen krijgt en morgen weer een dag. Het gaat zo snel voorbij. Ziet zoals dat het voor je gevoel eeuwig duurde dat zwanger zijn. Knipper met je ogen en ze zijn een jaar
16 dagen geleden
Heb je geen wipstoeltje? Dan kun je hem misschien af en toe eens daar in zetten en dan voor hem gaan zitten zodat hij leert alleen te zitten.. ik zet dan ook vaker wat muziek aan van juf Roos. En in de boks misschien ook proberen hem te troosten door over z’n buikje te aaien en hem niet er uit te halen?
Wat bij ons heel goed werkt is stofzuiger geluid op spotify aanzetten en die zet ik dan op repeat en als hij dan huilt stopt hij meteen als hij dit hoort. Ik zou dit echt proberen. Mijn zoontje stopt echt met huilen en valt dan ook gauw genoeg in slaap. (Laten huilen zou ik ook niet doen, behalve als je hoort dat het een vermoeide huil is. Al ligt hij maar 10min alleen ik zou het toch oefenen)
16 dagen geleden
Ik laat hem af en toe maximaal 5 minuten beetje klagerig huilen, ook op advies van CB. Uiteindelijk valt ze dan in slaap. Ik ben toch echt bang dat wanneer ik haar de hele dag bij/op me heb dat ze hier toch aan went ookal zegt men van niet… wat zeggen ervaren moeders hierover?