30 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Noorx

Ik laat hem af en toe maximaal 5 minuten beetje klagerig huilen, ook op adv ...
Ik heb mn zoontje van bijna 2 nooit laten huilen als ik de mogelijkheid had hem direct te pakken en troosten Dat stukje gewenning waar je het over hebt is er wel maar meer in de zin dat als hij niet lekker in zn vel zit op welke manier dan ook hij verwacht dat ik voor hem klaarsta en dat is het mooiste wat er is vind ik.. voor je het weet zijn ze groot geniet van de tijd waar ze mama voor troost en liefde willen ☺️

16 dagen geleden

Volg! 😊

16 dagen geleden

Reactie op T_doubleyou

Ik heb mn zoontje van bijna 2 nooit laten huilen als ik de mogelijkheid had ...
Ja klopt, eens, alleen als dat zou betekenen dat je kind dag en nacht niet zonder jou kan en alleen maar met/op jou slaapt, zou ik dat lastig vinden. Maar als dat nu niet leidt tot gewenning, zoals men dat zegt, dan blijf ik het ook doen. Vandaar mijn vraag/onzekerheid. Maar ben het met je eens hoor!

16 dagen geleden

Reactie op Noorx

Ja klopt, eens, alleen als dat zou betekenen dat je kind dag en nacht niet ...
Ja precies! Die horrorverhalen heb ik ook wel eens gehoord maar nog nooit iemand die het zelf echt zo heeft ervaren

16 dagen geleden

Heel herkenbaar dit. De eerste weken echt opgeschept over wat een chille baby we hebben. Makkelijk in slaap te krijgen, makkelijk wegleggen in de box, bijna niet huilen, er was al een bedtijd ritueeltje. Nou, de afgelopen week was PITTIG. Ik herken mijn baby bijna niet terug. De hele dag ontevreden en huilen, niet in slaap te krijgen en als hij slaapt steeds maar heel kort en ook niet weg te leggen. In de draagzak slaapt hij iets langer maar begint hij na een tijdje ook te mopperen. De enige manier om hem stil te krijgen is door hem aan te leggen. Hij is nu 7 weken en het is nu bijna een week aan de gang en ik weet dat het komt door regeldagen, sprongetje, kramp en huil piek, maar pff wat heb ik het zwaar gehad de afgelopen week. En ook de lichte angst dat dit niet beter wordt. Heb dus helaas geen tips, maar ik lees graag mee.

16 dagen geleden

Reactie op anne55

Heb je geen wipstoeltje? Dan kun je hem misschien af en toe eens daar in ze ...
We hebben een wipstoeltje en een newborn zitje op de tripptrapp stoel. Dit zijn de plekken waarbij hij zich soms eventjes eventjes weg laat leggen. Er zit wat dat betreft ook echt wel wat verbetering in, maar de momenten dat het niet lukt hebben echt de overhand

16 dagen geleden

Reactie op miesmies96

We hebben een wipstoeltje en een newborn zitje op de tripptrapp stoel. Dit ...
Mijn zoontje is nu 9 weken en het gaat kei goed, maar 3 weken geleden lukte dit ook nog niet zo goed/niet dus wellicht is het over een paar weken helemaal anders. Hij is nog jong🩵

15 dagen geleden

Dit vond ik wel een mooie om te lezen en weer even wat extra begrip te krijgen voor onze kleine hummels; https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/

15 dagen geleden

Halleluja! Vanmorgen zat meneer wel een kwartier in z’n wipstoel zonder te huilen 🎉 things do get better!

15 dagen geleden

Reactie op Marla23

Dit vond ik wel een mooie om te lezen en weer even wat extra begrip te krij ...
Prachtig.. dit is mijn mindset ook maar om het dan zo terug te lezen, heel mooi.