31 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe een studie mbo 4, geen idee hoe ik het ga doen maar ik hoor eigenlijk alleen maar positieve geluiden 🙃

2 jaar geleden

Ik doe deeltijd een hbo studie. Ik hoop precies klaar te zijn in augustus dus net voor ik met verlof ga. En anders evt begin 2025 nog een toets.

2 jaar geleden

Ik doe een deeltijd master naast mijn werk, maar heb het wel zo gepland dat ik daarmee klaar ben voordat de kleine komt.

2 jaar geleden

Ik ben in opleiding tot kinderverpleegkundige. Maar ook wel zo geprobeerd te plannen dat dat zo meteen klaar is voor ons tweede kindje geboren wordt ☺️

2 jaar geleden

Reactie op ymsvw

Ik doe een deeltijd master naast mijn werk, maar heb het wel zo gepland dat ...
Ik precies ook dit. Ik hoop eind juni klaar te zijn en begin sept uitgerekend

2 jaar geleden

Ik ben gelukkig alweer even klaar, maar ik heb tijdens mijn 2e studie (aan de uni) een kind gekregen, en ik was 37 weken zwanger van de 2e toen ik mijn scriptie verdedigde :) Ik vond het echt wel heel heftig, maar nu achteraf heel blij mee. Ik had wel goede steun van de man!

2 jaar geleden

ik wil alleen maar even zeggen ; respect voor alle mensen hieronder!!!

2 jaar geleden

Ik ben ook student en het is mijn eerste kindje. Ik doe dan wel een mbo opleding pedagogisch medewerker niveau 3 maar ik moet zegen vind het nu al pittig met alle misselijkheid en moeheid. Maar we gaan door. Ik heb kunnen regelen dat ik er wat langer over kan gaan doen na mijn bevalling. Gelukkig kunnen opa's/Oma's Papa Familie zelf ook inspringen. maar zit ook te denken aan 1 dagje opvang. 😅🤗

2 jaar geleden

Ik zit nu in de laatste fase van mijn deeltijdopleiding pabo. Hoop voor de herfstvakantie klaar te zijn. Rond die periode ook uitgerekend voor ons eerste kindje

2 jaar geleden

Reactie op Sharbeijer

Ik zit nu in de laatste fase van mijn deeltijdopleiding pabo. Hoop voor de ...