18 Reacties Nieuwste boven Ik zie een kruisje, dus wellicht heeft de digitale meer hcg nodig
Reactie op KikiVos1 Ik zie een kruisje, dus wellicht heeft de digitale meer hcg nodig
Deze is van de action
Mijn clearblue met kruisjes resultaat was precies zoals de jouwe, hier genieten we inmiddels al 8 maanden van een heerlijk ventje dat zich goed ontwikkeld! 😃
Reactie op KikiVos1 Mijn clearblue met kruisjes resultaat was precies zoals de jouwe, hier geni ...
Aaaah zo leuk!! Gaf de digitalen test ook negatief aan toen bij jullie? Of toevallig van de action zo licht?? ( hier in de reacties de foto er van)😄
Reactie op Naamloosje Aaaah zo leuk!! Gaf de digitalen test ook negatief aan toen bij jullie? Of ...
ik had destijds 1 van de Etos en zo een als jij hebt met zo'n kruisje bij positief. Maar ook die van Etos gaf positief aan en daarna de digitale ook.
Ik was bij het testen 4 dagen over tijd
Reactie op KikiVos1 Ik was bij het testen 4 dagen over tijd
Mijn menstuatie heeft een maand geduurt dus ik heb hellaas geen iedee
Reactie op KikiVos1 ik had destijds 1 van de Etos en zo een als jij hebt met zo'n kruisje bij p ...
Was die van de Etos ook duidelijk of ook een stuk minder?
Reactie op Naamloosje Was die van de Etos ook duidelijk of ook een stuk minder?
Minder duidelijk
De onderste is van net
Ik zou die test van de Kruidvat kopen. 2 voor €5 en die testte bij mij 3 kinderen altijd nog voordat ik overtijd was.
Reactie op Bonnie03 Ik zou die test van de Kruidvat kopen. 2 voor €5 en die testte bij mij 3 ki ...
Ik kan daar vandaag niet heen hellaas morgen wel
Die van de action heeft inderdaad minder hcg nodig. Als ik het zo zie zou ik denken zwanger. Gefeliciteerd!
Reactie op Naamloosje Ik kan daar vandaag niet heen hellaas morgen wel
Heb je al weer getest?
Reactie op Bonnie03 Heb je al weer getest?
Nog niet
En? Heb je uiteindelijk nog getest?
Reactie op Bonnie03 En? Heb je uiteindelijk nog getest?
Ja negatief