41 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Chaiimss
Hey, wat een lastige situatie voor je. Hoop dat alles snel goed komt! Weet ...
Heb dat ook geprobeerd maar helaas geen succes
2 jaar geleden
Jeetje wat heftig.. stond het huis ook op jouw naam? Dan mag hij dit niet zomaar doen! Heb je wel onderdak nu bij bekenden om in elk geval de nacht door te komen? Anders zou ik in elk geval hulp inschakelen of instanties gaan bellen en als hij agressief is de politie.
2 jaar geleden
Ik denk dat dit begint met een goed gesprek. Jouw uit huis zetten lijkt me een zeer impulsieve actie, al weet ik natuurlijk niet wat daaraan vooraf gegaan is. Ben je in de gelegenheid om contact op te nemen met een familielid dat mogelijk een verbindende rol kan spelen in deze? Zo niet, ben je je eigen huis uitgezet en denk ik dat de politie je hierbij ook zou kunnen helpen. Zij kunnen zelfs met jou én je (ex)partner het gesprek aangaan.
2 jaar geleden
Jeetje wat heftig.. stond het huis ook op jouw naam? Dan mag hij dit niet z ...
Het is een narcistische persoon ja ik kan wel nu eventjes terecht maar niet voor lang
2 jaar geleden
Reactie op SanneDirksen
Ik denk dat dit begint met een goed gesprek. Jouw uit huis zetten lijkt me ...
Ik heb helaas geen recht op de woning omdat hij de huurder is ik heb wel de rekeningen enzo betaald altijd
2 jaar geleden
Reactie op Girl Sixty
Ik heb helaas geen recht op de woning omdat hij de huurder is ik heb wel de ...
Als jij kan aantonen dat je altijd de huur hebt betaald heb je zeker wel recht. Je moet even kijken wat je rechten zijn in zo’n situatie met kinderen. Ik heb ook de vorige huurwoning van mijn ex man gekregen van de rechter.
2 jaar geleden
wat een nare situatie! waar zijn je kinderen nu? https://www.iriszorg.nl/opvang/crisisopvang
zij bieden hulp!
2 jaar geleden
Wat een hele nare situatie.
Was het een huurhuis?
Hoelang stond jij ingeschreven bij hem?
Het is namelijk zo dat jij na zoveel maanden aansprak kan maken om ook op het huurcontract te komen staan.
De rechter zal gaan kijken voor wie het meest urgent is om in het huis te blijven wonen.
ik weet natuurlijk niet wat er vooraf allemaal gebeurd is maar dit is wat het juridische locket zegt.
2 jaar geleden
Welke (echte) man zet een zwangere vrouw op straat?
Heel veel sterkte!
2 jaar geleden
Ben je samen met je kinderen op straat gezet? In dat geval contact opnemen met de afdeling jeugd van de gemeente. Het gaat dan om een crisis situatie of het crisis interventie team bellen in de regio. Ik weet niet onder welke regio je valt, maar kinderen kunnen niet op straat komen te staan
2 jaar geleden
TS, hoe is het nu met je en heb je wat kunnen ondernemen om uit deze situatie te komen? ik heb een link gestuurd, zij hebben echt veel opvanghuizen waar ze je ook helpen met een huis voor de lange termijn!
2 jaar geleden
Reactie op Maartje111
TS, hoe is het nu met je en heb je wat kunnen ondernemen om uit deze situat ...
Hey ik zie de links niet het haar de rechter heeft bepaald dat hij daar mag wonen omdat er van mij geen inkomen bekend is
2 jaar geleden
Reactie op Maartje111
wat een nare situatie! waar zijn je kinderen nu? https://www.iriszorg.nl/op ...
De link
2 jaar geleden
Reactie op Girl Sixty
Hey ik zie de links niet het haar de rechter heeft bepaald dat hij daar mag ...
Wat verdrietig. Hebben ze ook vertelt wat je moet doen zodat je kindje wel weer bij je mag komen wonen?
2 jaar geleden
Reactie op Girl Sixty
Hey ik zie de links niet het haar de rechter heeft bepaald dat hij daar mag ...
Ik weet niet in welke gemeente je woont maar elke gemeente moet onafhankelijke cliëntondersteuning aanbieden (dat is iemand die je kan bijstaan, met dingen uitzoeken) dit is ten allertijden gratis. In sommige gemeenten hebben ze daarnaast ook een straat advocaat, dit is iemand die mensen zonder woning helpt aan huisvesting enz
2 jaar geleden
Reactie op Chaiimss
Hey, wat een lastige situatie voor je. Hoop dat alles snel goed komt! Weet ...
Al geprobeerd kom er niet voor in aanmerking
2 jaar geleden
Reactie op tompouce
Ik weet niet in welke gemeente je woont maar elke gemeente moet onafhankeli ...
Deventer