11 Reacties

17 dagen geleden

Ik denk voor je eigen gemoedsrust dat je wel kan testen. En als je onveilige gemeenschap hebt gehad zou ik het toch wel voor de zekerheid doen.

17 dagen geleden

De enige manier om er achter te komen of je zwanger bent is door te testen.

17 dagen geleden

Door wie word je voor gek verklaard dan? Als je wil testen, dan test je toch? Daar heeft een ander niks mee te maken. Als ik jou was, zou ik gewoon willen weten hoe t ervoor staat 😅.

17 dagen geleden

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden..ben vandaag 2 maanden geleden bevallen dacht echt wanneer komt het ... Over 2 weken spiraal zetten zul je net zien dat het dan komt 🤣 Waarom idd voor gek verklaard worden??? Je kan toch gewoon testen.. mijn zusje was ook snel na bevalling zwanger 😉 maar het hoeft ook niks te betekenen hè je kan jezelf zo gek maken anders

13 dagen geleden

Ik zou gewoon testen. Ik heb vandaag ook getest en een heel vaag streepje! Ik was ook na de 6 weken direct ongesteld maar daarna niet meer..

13 dagen geleden

Reactie op Elizabeth-1998

Ik zou gewoon testen. Ik heb vandaag ook getest en een heel vaag streepje! ...
Oh wow, mogen we dus gefeliciteerd zeggen? Hoe is het verder met je?

13 dagen geleden

Reactie op Babymamaaa

Oh wow, mogen we dus gefeliciteerd zeggen? Hoe is het verder met je?
Ik ben nog heel voorzichtig tot ik echt een duidelijke streep zie.. ik vind het super spannend omdat onze kleine net 3 maanden is maar tegelijk ook erg leuk. Alleen zo nu en dan erg misselijk tot nu toe. Over een paar dagen weer testen

5 dagen geleden

Ik ben nog heel voorzichtig tot ik echt een duidelijke streep zie.. ik vind ...
En hoe is het nu met je? Lopen de testen op?

4 dagen geleden

Reactie op Celiie

En hoe is het nu met je? Lopen de testen op?
Helaas niet ze bleven heel vaag. Toen een bloed test laten doen maar helaas niet zwanger..

2 dagen geleden

Helaas niet ze bleven heel vaag. Toen een bloed test laten doen maar helaas ...
Ah jammer maar fysiek misschien wel beter om eerst te herstellen

één dag geleden

Reactie op Celiie

Ah jammer maar fysiek misschien wel beter om eerst te herstellen
Het is ook lichamelijk zeker beter! Nu lekker genieten van onze kleine meid en het komt vanzelf wel weer.