16 Reacties
2 jaar geleden
Kiabi. Vinted raad ik echt af. Lidl en Bonprix zijn ook leuk heb ik gehoord.
2 jaar geleden
Ik heb geleefd, en ga ik weer doen, in joggingsbroeken van primark. Heerlijk en sluit goed aan.
2 jaar geleden
Reactie op Daan2705
Waarom raad je vibted af? En wat is kiabi haha, nooit van gehoord
Online winkel Kiabi, uit Frankrijk. Ze hebben hele leuke kleding daar voor de hele familie, maar ook positie kleding.
Over Vinted - in het begin was ik ook super positief over, maar toen begonnen er problemen vooral, mooie fotos maar in het echt, kleding die ik kon alleen maar gebruiken om mijn vloer schoon te maken. Hele slechte ervaring ook met de mensen binnen de organistaie zelfs, los maar het zelf en op etcetera.
2 jaar geleden
Ik heb broeken vam C&A en van de week 2 leuke jurkjes van Bonprix binnengekregen. Beide zwangerschappen goed geslaagd bij deze 2!
2 jaar geleden
Vorige zwangerschap had ik een aantal lange broeken van Bonprix gehaald, omdat ik nergens anders kon slagen. Helaas ben ik behalve stevig ook lang, en de pijpen waren me eigenlijk veel te kort 馃お. Wat ik trouwens veel zie bij merken die lange lengtematen aanbieden, is dat ze niet verder dan 44 of 46 gaan... Ik verwacht dat het nu warmer is in september, dus ga op zoek naar jurken/korte broeken. Ik kijk naar C&A, HM,en Bonprix.Het lijkt alleen alsof er nog geen zomercollectie is. Even geduld nog dus 馃槈