43 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op DaisyL88
Bijzonder dat iedere huisarts hier weer anders mee omgaat. Had je een hele ...
Ja, en voor de tweede keer pre-eclampsie. Geen afwijkingen in de placenta gek genoeg.
Wat fijn dat de huisarts je zo goed monitort. Is dat om de juiste dosis medicatie te bepalen?
14 dagen geleden
Ik ben ook met 37+1 bevallen met zwangerschapsvergiftiging, vanaf 36.2 int het ziekenhuis opgenomen en ook middels een spoedkeizersnede bevallen omdat de bevalling niet wilde vlotten,en daardoor een streptokokken B bacterie opgelopen waar voor ik n paar dagen antibiotica via infuus heb gehad en 2 weken in pilvorm, mijn dochtertje heeft hierdoor ook infuus met antibiotica gehad. Dit is nu 3 maanden geleden en wij zien een 2e kleine echt wel zitten馃榿 in het ziekenhuis is gezegd dat ik een grotere kans heb om weer zwangerschapsvergiftiging te krijgen, hierdoor moet ik bij de volgende zwangerschap vanaf week 6 tot week 36 aspirine slikken , dit houdt de bloeddruk laag en ondersteund in de ontwikkeling van de placenta. Dit betekend niet dat ik het niet alsnog weer krijg,maar verkleind dan wel de kans erop
14 dagen geleden
Reactie op VerrassendeDauw046269
Zijn er ook dames die nog steeds medicatie slikken? Na vorige zwangerschap ...
Mijn bloeddruk was vrij snel weer onder controle, ik ben 20 augustus bevallen en slikte 3x per dag labetalol en werdt van het ene op andere moment in een keer heel ziek,bloeddruk gemeten die was in een keer heel laag. Spoedlijn huisarts gebeld en meteen moeten stoppen met de medicatie. Volgende dag waren de controles meteen weer normaal dus heb geen medicatie meer gehad, was er na zo鈥檔 2,5e week alweer vanaf gelukkig