Iemand nog in Zwolle/Isala de nipt afgenomen? En hoelang tot jullie de uitslag hadden?
Ik weet ook niet of ik door de oude verloskundige gebeld hoor te worden of door het ziekenhuis zelf nu ik medisch ben en of ik dus eerdaags aan de bel moet trekken als ik niks hoor. Communicatie met de verloskundigen loopt wat stroef namelijk. En zij hebben in eerste instantie wel de aanvraag gedaan.
Of iemand de ervaring dat het online in het dossier te vinden was?
Ik heb hem ook laten prikken in het Isala met een doorverwijzing van de verloskundige. Ik had de uitslag al binnen maar de verloskundigen waren me vergeten te bellen.
Kan gebeuren natuurlijk maar ik zat wel in spanning over de uitslag 😅
Vorige zwangerschap op vrijdag geprikt, donderdag erop uitslag (gebeld door vk). Nu afgelopen vrijdag geprikt en we wachten af. Zag in m’n dossier de uitslagen van het normale bloedonderzoek al wel terug. Vk zei deze keer dat ik een mail zou krijgen bij goede uitslag en gebeld zou worden als ie afwijkt.
Vorige zwangerschap op vrijdag geprikt, donderdag erop uitslag (gebeld door ...
Gewone bloeduitslagen zijn ze heel snel mee ja. De dag er na al telefoon over de glucose en een afspraak bij een diabetes verpleegkundige. Maar die nipt, sturen ze op volgens mij?
Gewone bloeduitslagen zijn ze heel snel mee ja. De dag er na al telefoon ov ...
Ja, NIPT duurt langer. Het is overigens niet te zien in je dossier geloof ik, heb het even teruggezocht van de vorige zwangerschap. Er staat alleen dat de NIPT is afgenomen, niet wat de uitslag ervan is.
Manier van communiceren verschilt geloof ik. Ik lees op het forum dat de een een brief krijgt, de ander een mail en nog weer een ander gebeld wordt. Handig...
Ik heb in Zwolle geprikt. Dat duurde 7 werkdagen. Ik kreeg een mail van de verloskundige. Ik kan het niet vinden in MijnIsala. Bij mijn praktijk bellen ze alleen als er een afwijking gevonden is, anders niet!
Ik heb in Zwolle 2 keer moeten prikken.. mijn eerste nipt was kwijt geraakt. Dat was op 7 maart. Dus op 21 maart heb ik opnieuw moeten prikken en toen had ik een week later de goede uitslag. Mijn verloskundige belde me hierover en mailde het document met de uitslag door.