12 Reacties

4 maanden geleden

Hee ik ben nu toevallig ook 35 weken en 4 dagen zwanger ik heb sinds maandag ook ontzettend last van me rug het trekt ook nog niet echt weg het trekt soms ook naar voor naar me buik ik heb morgen een afspraak bij de verloskundige em dan zullen we wel horen van hoe of wat

4 maanden geleden

Sommige lopen nog weken met 1 of 2 cm ontsluiting helaas… dus het kan ook nog niks betekenen… 😣

4 maanden geleden

Mag ik vragen op welke plaats jullie last hebben van de rug? Ik nu ook al 2 dagen, maar van mijn buik geen last.

4 maanden geleden

Reactie op I 🤍

Mag ik vragen op welke plaats jullie last hebben van de rug? Ik nu ook al 2 ...
Ik heb het rechts onder

4 maanden geleden

Reactie op denise1912

Ik heb het rechts onder
Oke! Ik meer in het midden soms scherpe steken en soms is het doffe pijn.

4 maanden geleden

Ik heb letterlijk exact hetzelfde. Heb ook 1 cm, VK zei dat je hier nog weken mee rond kan lopen. Heb wel dagelijks last van wat krampen, maar het zet nog niet door😅

4 maanden geleden

Reactie op I 🤍

Oke! Ik meer in het midden soms scherpe steken en soms is het doffe pijn.
Had je al een afspraak staan voor de verloskundige of had je al contact gehad met hun ?

4 maanden geleden

Ik had vorige zwangerschap 3 cm ontsluiting en vroegtijdige weeën met 32 weken en uiteindelijk kwam mn kindjes pas met 39 weken, je kan dus met 1 cm echt wel paar weken nog rond lopen 😊

4 maanden geleden

Reactie op denise1912

Had je al een afspraak staan voor de verloskundige of had je al contact geh ...
Toevallig moet ik aankomende dinsdag heen. Heb hier verder nog geen contact over opgenomen omdat ik dacht dat het miss ook wel door de kilo’s aan de voorkant kon komen 🙈

4 maanden geleden

Ik loop sinds week 31 al met 1cm ontsluiting, kleine zit nog steeds op z’n plek met bijna 36 weken! Ik ben echter wel opgenomen geweest in het ziekenhuis, toen heb ik prikken gehad voor de longrijping en weeënremmers.

4 maanden geleden

Probeer jezelf af te leiden! Ik liep ook al vrij snel met iets ontsluiting en mijn 1e bleef zitten toen tot 41+5. Het zegt dus niks, het komt wanneer het komt. En vermoeid aan je bevalling beginnen heb je niks aan (makkelijker gezegd dan gedaan, snap ik). Doe wat goed voelt bijv dingen ondernemen, maaltijden bereiden, wandelen met een podcast etc etc