7 Reacties

7 maanden geleden

Morgen 25 weken en bij mij is de moeheid terug, maar ik denk ook dat ik te weinig rust heb genomen afgelopen 2 weken... Ik rust nu gewoonweg meer, denk helaas dat er weinig anders te doen is dan luisteren naar ons lichaam 鈽猴笍

7 maanden geleden

Hier al vanaf dag 1 van de zwangerschap heel moe. Ijzer was perfect en verloskundige gaf aan dat ik verder weinig kon doen, aangezien vitamine D waarschijnlijk ook niet zal helpen. Dagelijks middag dutjes doen en verder wel nog wat proberen te ondernemen.

7 maanden geleden

Hier ook zo moe vanaf het begin al.. had dit helemaaaaal niet bij m鈥檔 eerste zwangerschap. Ik zat vandaag gewoon weer te knikkebollen in de auto vanaf werk.. levensgevaarlijk..

7 maanden geleden

Hier ook sinds het begin echt veel last van moeheid. Probeer naar m'n lichaam te luisteren en voldoende rust te nemen en dan kan ik soms de dag nadien wel eens wat meer doen x

7 maanden geleden

Same!! Iedereen zegt dat je in het tweede trimester meer energie hebt maar ik ben ontzettend moe馃檲

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. In de ochtend val ik meestal op de bank in slaap. Slaap dan een half uur tot een uur en daarna weer fitter. Maar dit is niet handig met een 3 jarige. Krijg nu nog een bloedtest kijken of t aan mn ijzer, schildklier of B12 ligt

7 maanden geleden

Ik ben al vanaf week 14 echt bek af. Werk ook niet meer fulltime. Maar moet echt 鈥榮 middags even slapen. Heb mij er bij neer gelegd dat dit is wat het het is en me aan moet passen. Ik hoop dat het nog wel wat beter word.