6 Reacties

5 dagen geleden
Reactie op nadianaad
Ik helaas ook geniet totaal niet van
Ik eet enkel droog brood ijsje snak na ...
Ik heb idd ook licht ijzer tekort. Heb hiervoor al een tijd een ijzerkuur. Dit helpt nog niet haha! Lukt werken bij jou nog?

5 dagen geleden
Moe heb ik helaas zelf nog steeds maar tips van m鈥檔 vk tegen misselijkheid: niet pittig of zuur eten, geen koolzuur, geen koffie, en regelmatig kleine beetjes eten. Zelf ook naar de dokter geweest voor Suprimal, dit hielp als ik het op tijd in nam (dus voor de misselijkheid begon). Sterkte!

4 dagen geleden
- Je hebt recht op 1 uur extra pauze per dag, vanwege je zwangerschap. Gebruik je deze al? Mogelijk kan je ook met je werkgever in gesprek om op andere manieren meer rust in je werk te krijgen (andere taken, vaker thuiswerken e.d., al weet ik natuurlijk niet of dat haalbaar is met jouw functie)
- Hoewel bij de meeste vrouwen de misselijkheid minder is na t eerste trimester, kan t ook nog wat langer duren helaas. Ik hoop voor je dat de misselijkheid en vermoeidheid snel afnemen. Neem je rust, want dat heb je echt nodig :) (Bij mijn vorige zwangerschap werd t pas met 15/16 weken minder)