270 Reacties
8 maanden geleden
Ik ben 22 weken en ben maar 3 kilo aangekomen.. weet niet of ik me zorgen moet maken
8 maanden geleden
ik ben nu 21 weekjes en k ben ongeveer 4/5 kilo aangekomen!!
8 maanden geleden
Reactie op TedereFee441256
Ik ben 22 weken en ben maar 3 kilo aangekomen.. weet niet of ik me zorgen m ...
Geen zorgen maken hoor! Bij mijn dochter ben ik in totaal 7 kilo aangekomen en na haar geboorte was dat er nagenoeg weer af! Nu zit ik ook op 3 kilo dus prima! (21 weken ben ik)
8 maanden geleden
Reactie op TedereFee441256
Ik ben 22 weken en ben maar 3 kilo aangekomen.. weet niet of ik me zorgen m ...
Ik ben nu 21 weken en was ook 3kg aangekomen tm halverwege week 20. Vanochtend opens op +5kg, waarbij ik kan voorstellen dat de oranje tompoes en pannenkoek niet helpen en dit ook vocht is, maar ik zie mijn buik afgelopen dagen groeien ☺️
8 maanden geleden
22weken en ongeveer 5kilo aangekomen, probeer echt zoveel mogelijk frisdrank te laten staan etc
8 maanden geleden
18 weken en zit op -1,4 kilo. Ik was 3,4 kilo afgevallen omdat ik in het eerste trimester weinig kon eten door misselijkheid. Blij dat het er nu weer aankomt
8 maanden geleden
Toen ik 15 weken was stond ik op -10kg 😅 nu bijna 21 weken en kan er nu -7 kg van maken.
Dus 3 kg weer bijgekomen.
Had ik HG dus dat nam z’n tol. Vorige zwangerschap had ik -18kg en uiteindelijk daar weer 10 kg van bijgekomen. Dus was slanker na de geboorte dan voor m’n zwangerschap.
Denk ik dat ik nu ongeveer op het zelfde gewicht kom of iets zwaarder.
8 maanden geleden
Reactie op FensMom
Ik ben nu 21 weken en was ook 3kg aangekomen tm halverwege week 20. Vanocht ...
Dit had ik rond de 18 weken ook!
In een week ineens 3 kilo.
Zit nu op 21 weken en 7 kilo erbij. We een tweeling dus ik maak me er niet al te druk om.