19 Reacties
2 weken geleden
Haha hier ook! Terwijl ze sliep van 20.00 tot 8 zonder voedingen. En sinds een week is het drama! Om de 10 min wakker. Haha komt wel weer goed. Alles gaat in fases
2 weken geleden
Reactie op AftastendeKers801831
Haha hier ook! Terwijl ze sliep van 20.00 tot 8 zonder voedingen. En sinds ...
Een week! Zolang kan je toch niet zonder slaap?? Ik zie het echt ff niet meer zitten
2 weken geleden
Reactie op Juffiepuffie
Een week! Zolang kan je toch niet zonder slaap?? Ik zie het echt ff niet me ...
Ze slaapt met geluk in het begin van de avond een uurtje en begin ochtend een uurtje. Dan heb je toch wat haha. En als ze dan dalijk weer een dutje doet. Ga ik ook maar even liggen. Als ik niet hoef te werken. Maar het is wel pittig ja!
Hoe oud is hij?
2 weken geleden
Hier is t ook drama, sinds 2 weken in sprong 4/slaapregressie…
Waar ze voorheen eerst 1x in de nacht kwam voor voeding is t nu vanaf 4 uur feest.
Elke 20 min dan wakker tot aan half 7. Dan gaan we eruit.
Nu hadden we gisteren overdag ook een helse dag waarbij ze alleen maar kon huilen en niks was goed.. ik hoop dat dat gewoon even een regeldagje was en niet ook weer wat nieuws 😬😬
Normaal kan ze namelijk nog prima slapen overdag, sochtends 1,5 uur dutje en smiddags 2 uur dutje in bed
2 weken geleden
Reactie op F&M
Wij zijn er nu bijna uit, hoop ik maar hier is het zeker 4 a 5 weken zo gew ...
Hoe oud is jouw kleintje nu?
2 weken geleden
Reactie op F&M
Wij zijn er nu bijna uit, hoop ik maar hier is het zeker 4 a 5 weken zo gew ...
Ja daarom. Alles in fases bij die kleintjes!
2 weken geleden
Reactie op AftastendeKers801831
Ze slaapt met geluk in het begin van de avond een uurtje en begin ochtend e ...
Poo heftig hoor! Hij is 17 weken, teruggerekemd bijna 18
2 weken geleden
Reactie op F&M
Hij is nu 20 weken
Aaah oke! Onze meid is 19 weken, hopelijk is ze er gauw uit!
2 weken geleden
Succes komende nacht! Geen tips, behalve de ervaring hoe het is om vrijwel niet te slapen door een baby.. En er tegen op zien als het weer nacht wordt! Succes!!!
2 weken geleden
Update; het heeft 3 nachten geduurd en vannacht kwam hij totaal 2 keer. Hopelijk is het daarmee klaar!
2 weken geleden
Bij ons ook enkele dagen ieder uur en inmiddels begint het rommelig te worden vanaf 3 / 4 uur. Wel weer relatief makkelijk in slaap te helpen. Hij is nu 18.4 weken
2 weken geleden
Hier nu ook 3.5 week onderweg en zit middenin de piek heb ik het idee. Mijn kinderen pakken gewoon de volle zes weken bij die regressies helaas 🥲
11 uur geleden
Herkennen mensen dat het weer erger wordt? Een week hierna sliep hij ineens weer 2 dagen door en de 3 nachten daarna tot en met vannacht weer elk uur wakker, ben gesloopt! Sprong 4 zou afgelopen moeten zijn
11 uur geleden
Ja! Het ging van niet slapen naar weer iets slapen en nu weer niet slapen, trappelen, jammeren heel onrustig. Ik heb mijn verlof verlengd met een maand omdat ik zo slecht slaap. Sterkte!
9 uur geleden
Reactie op Juffiepuffie
Herkennen mensen dat het weer erger wordt? Een week hierna sliep hij ineens ...
Jep… Hou oud is jouw kindje nu?
8 uur geleden
We hebben dit ruim 3 weken ook gehad - inderdaad echt nauwelijks geslapen, dus eerst matras naast haar bedje gelegd zodat we telkens speen er terug in konden doen of op ons konden nemen, maar uiteindelijk overgegaan tot cosleeping in bed. Tussen ons in op hoogte van de kussens (kijk even voor veilig samen slapen). Ineens was het over (eigenlijk de dag nadat ze kon rollen, dus inderdaad veel prikkels ‘s nachts te verwerken om nieuwe dringen te leren) en hebben we weer een dochter die heerlijk in eigen bedje slaapt en nog 1x komt ‘s nachts (helaas die blijft er in). Ik leef met je mee, maar ben bang kwestie van uitzitten, overdag blijven oefenen met zelf in slaap komen, elke nacht wel beginnen in zijn/haar bedje en als je ziet dat het elk uur wordt ‘s nachts toch het je zo gemakkelijk mogelijk maken en bij je nemen, zodat je tenminste wel wat uurtjes kan slapen (met onderbrekingen)?
8 uur geleden
Wij zijn trouwens wel ook ‘s nachts nu Nunki lakentje gaan gebruiken van Fedde en Kees (via marktplaats), werkt voor onze beweeglijke en nu rollende dochter goed! En echt slaap ritueel als we de nacht in gaan. Sterkte!