4 Reacties

3 uur geleden

Mijn baby is nu ook net 5 maand, begint net sinds deze week ook pas meer te grijpen.. ook met 36 week geboren. Denk zelf ook dat de vroeggeboorte er wat mee te maken heeft
Mijn zoontje is nu ruim 4 maanden en met 42 weken geboren en pakt sinds gister echt de obal vast. Zou me er niet zo鈥檔 zorgen over maken, komt vast wel goed met je meisje!

2 uur geleden

Nee hoor, ik zou me geen zorgen maken! M鈥檔 dochter begon na 3,5 maanden met grijpen maar toont dan weer totaal geen interesse in omrollen. Ieder kind op z鈥檔 eigen tempo, tegen de tijd dat ze 4 jaar zijn, zijn alle verschillen bijgetrokken. Lekker blijven spelen, dan komt het vanzelf! Mijn dochter vindt de Oball heel leuk, super makkelijk vast te grijpen en heel licht.
Mijn tweeling is 18 weken nu en grijpen al wel. Zijn met 36+6 geboren. Ik merk persoonlijk niet veel van de gecorrigeerde leeftijd. Ik denk dat elk kindje gewoon op zn eigen tempo ontwikkeld. Zo wil 1 van de jongen al wel heel graag rollen en doet pogingen terwijl de andere denkt "je zoekt het maar uit, ik lig prima hier" hahaha. Komt helemaal goed lekker blijven oefenen en het komt vast vanzelf !