14 Reacties

gisteren

Mijn zoontje had dit ook en bij hem is het gebleven… Totdat hij oud genoeg was om zelf zijn flesje vast te houden en leeg te drinken. Ik gaf hem volledig bv maar speciaal voor tijdens langere auto ritten had ik flesje en kv mee. Daarmee viel hij dan altijd in slaap. En nog steeds stap ik de auto niet in zonder een lading snacks om hem daarmee zoet te houden 🤣😩 hij is nu 16 maanden

Reactie op Tiflihabibi

Mijn zoontje had dit ook en bij hem is het gebleven… Totdat hij oud genoeg ...
Oh dus alleen dat gaf hem een beetje comfort? Wat is het dan hè vraag ik me af waarom ze het zo erg vinden..

gisteren

Ben je al eens naar een osteopaat geweest? Hoor vaak dat kindjes die krijsen in de maxicosi enzo daar ook baat bij kunnen hebben. Sowieso vind ik een osteopaat altijd een goede.

20 uur geleden

Heb je de Happy Song van Imogen Heap op Spotify wel eens aangezet? Ik hoorde van veel mensen dat baby’s daar blij van worden, en hier werkt het echt!😅 Het is mijn go-to nummer in de auto als m’n baby of dreumes begint te huilen haha

20 uur geleden

Dit zegt google trouwens over de Happy Song: "The Happy Song" van Imogen Heap is wetenschappelijk ontworpen om baby’s blij te maken. Het liedje heeft specifieke geluiden, ritmes en melodieën die babyreacties stimuleren, en het is gemaakt in samenwerking met onderzoekers die de voorkeuren van baby's bestudeerden, wat resulteert in een opbeurend, speels lied dat baby's aan het lachen maakt.

19 uur geleden

Reactie op StherE

Heb je de Happy Song van Imogen Heap op Spotify wel eens aangezet? Ik hoord ...
Hier ook buiten de auto, maar bij onze eerste ook in de auto echt een hit geweest ja. En nu ook weer

14 uur geleden

Mijn zoontje vindt het ook zo erg. Ik heb ook de dingen geprobeerd die jij aangeeft en helaas geen gouden tip voor je. Ik probeer nu vaker de trein te pakken als dat uitkomt en dan doe ik hem in de draagdoek. Dat gaat perfect natuurlijk.
Zou het nog kunnen dat de riempjes te strak zitten ofzo? En ik doe meestal dat mijn man rijdt en ik achterin naast de baby zit. Zij in de maxi cosi en ik dus ernaast. Meestal geef ik haar de fles en valt ze dan in slaap. Heb ook wel eens gehad dat ze best hard ging huilen en haal haar er dan eventjes uit om op schoot te zitten. Misschien niet 100% veilig maar ik denk dan maar, degene die rijdt raakt ook afgeleid van het gehuild, dat is ook onveilig.

10 uur geleden

Reactie op ComplexlozeFluistering832627

Zou het nog kunnen dat de riempjes te strak zitten ofzo? En ik doe meestal ...
Riempjes heb ik ook gecheckt! Losser en strakker, beide niet ok. Ik ben meestal alleen onderweg, en ook met mijn beide zoontjes, dus kan er dan helaas niet naast gaan zitten. Ik ben vaak gestopt om hem te troosten, dat lukt dan goed. Zodra we weer onderweg zijn begint het geschreeuw weer. Onderweg de baby uit de maxi cosi halen, ga ik echt niet doen, ook niet als ik niet rij. Hartstikke gevaarlijk. Als er iets gebeurt, vergeef ik mezelf dat nooit. Ik zet mijn verstand nu maar op nul als hij begint te schreeuwen en blijf lief tegen hem praten zodat hij weet dat hij niet alleen is. En ik zorg dat ik niet te lange afstanden in de auto zit. Zo kan ik me dan nog goed op het rijden concentreren. En als ik er geen energie voor heb, of we moeten ver reizen, gaan we met zijn allen gewoon met de trein. De oudste vindt dat prachtig en de jongste slaapt lekker in de draagdoek. Wel de rugtas efficiënt inpakken, want ik kan dan niet met veel spullen sjouwen. Mijn oudste zoontje had dit ook toen hij zo klein was en vindt auto rijden nu prachtig. Het komt dus vast ook wel goed. Misschien zijn ze er ook gewoon wat te klein voor.

10 uur geleden

Reactie op ComplexlozeFluistering832627

Zou het nog kunnen dat de riempjes te strak zitten ofzo? En ik doe meestal ...
Het is niet misschien niet 100% veilig. Het is gewoon niet veilig. Ik zou dit echt niet meer doen, je weet nooit wat er gebeurt. Zou opzoek gaan naar alternatieven zodat ze rustig wordt zonder dat je haar eruit haalt

8 uur geleden

Chiropractor of osteopaat. Vaak zit er iets niet lekker in het lichaam bij dit soort problemen.

6 uur geleden

Ik denk niet dat het in jouw geval helpt, maar wij spelen baarmoeder geluiden af in de auto. Het suizen heb je natuurlijk van de auto zelf, maar dan heb je ook de hartslag erbij. Verder slaapt die van ons gelukkig, tenzij we stil staan. Vorige keer toen ze net wakker werd en Flitsmeister me vertelde dat de vertraging 27min was, was het ook geen pretje. Heb verstand op 0 gezet, sushen en lieve woorden en ben door gegaan. Onze dochter is ook zo dat ze dan ff OK is als je haar eruit haalt, maar de seconde dat ze weer zit waar ze niet wilt zijn is het weer krijsen. Dan denk ik maar dat zo snel mogelijk er doorheen het beste is..
Ik heb het zelf niet geprobeerd maar misschien zo’n baby Einstein aquarium ophangen waar die naar kan kijken? Ik zag hier een filmpje van op TikTok.

4 uur geleden

Hier vooral aan het begin krijsen en als we langzaam rijden/stilstaan. Wat bij ons hielp was zo'n spiegeltje hangen, denk dat ze dacht alleen te zijn gezien ze sindsdien stil is en de rit ons aankijkt via de spiegel als ze niet in slaap is Zo eentje https://www.temu.com/nl/een-auto-spiegel-ontworpen-voor-achterwaarts-gezien-zuigelingen-die-is-crash--en-breukbestendig-biedt-een-breed-en-helder-uitzicht-g-601099541401647.html?_oak_name_id=3337104757413539455&_oak_mp_inf=EK%2Bgj6Wm1ogBGiA1NWE3ZDg5NjRmYmY0ZjIxYjcyNTk1OGY2NDIzNjU2ZiCw5emdrzM%3D&thumb_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2FFancyalgo%2FVirtualModelMatting%2Fda254cd6d5d9cbea6a13b61b7ef3af3a.jpg%3FimageView2%2F2%2Fw%2F500%2Fq%2F60%2Fformat%2Favif&_web_cover=thumb_url&pic_h=1000&pic_w=1000&spec_gallery_id=2787&refer_page_sn=10009&refer_source=10001&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDMx&_oak_gallery_order=1672302516%2C794225834%2C1142564582%2C871333486%2C2062995199&auto_anchor_spec=1&refer_page_el_sn=200049&from_rec=1&enable_cache=1&_x_vst_scene=adg&_x_ads_sub_channel=search&_x_ads_channel=google&_x_ads_account=3545788013&_x_ads_set=20030811559&_x_ads_id=151376100227&_x_ads_creative_id=656076941010&_x_ns_source=g&_x_ns_gclid=Cj0KCQjw8J6wBhDXARIsAPo7QA826A-vw9BxKFNpG2pjeGzPdXW6xB4ygyQBOWXNps7bJfzfffgN4YMaAtFfEALw_wcB&_x_ns_placement=&_x_ns_match_type=e&_x_ns_ad_position=&_x_ns_product_id=&_x_ns_target=&_x_ns_devicemodel=&_x_ns_wbraid=Cj4KCAjwzZmwBhAjEi4AazzoFBXJDoFE4VaAqmFSgCi5LyJUwxtQCZHMfIXfY-tN9C1zvRtHTkROJzLiGgI_NQ&_x_ns_gbraid=0AAAAAo4mICFxWNWjKkaKDUYwu2jBeuZ2W&_x_ns_keyword=temu&_x_ns_targetid=kwd-4583699489&_x_sessn_id=xu2lb8pfbu&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1765025674392_eerq5x2kn9