27 Reacties
2 weken geleden
Heeft ze het koud? Mijn dochtertje wilt snachts ook niet meer in haar wieg, wel bij ons in bed want lekker warm. Wil morgen proberen bedje voor te warmen.
2 weken geleden
Bij ons was het probleem het koude matrasje, de overgang van de warme arm/borst naar het koud matras merkte ze waardoor ze wakker schrok. Wij doen met kruiken haar bedje opnieuw voorverwarmen 's nachts
2 weken geleden
Onze dochter (11w) heeft ook meer moeite met weg gelegd worden rond 3:00. Ik las dat ze vanaf ongeveer 20min pas in de diepe slaap kwamen en dus beter weg gelegd konden worden. Daarnaast, als je bv geef, ik ga niet altijd de "strijd" aan en laat haar lekker in slaap vallen aan de borst en slaap dan zelf ook mee. Als ik weer is wakker wordt doe ik soms een poging om haar terug te leggen. Mislukt het? Weer aan de borst en we slapen gezellig verder 🙃
Ons bed is ook ingericht op veilig slapen dus ik heb er geen moeite mee als we co-sleepen, al is het wel het idee dat ze ook went aan alleen slapen, vandaar dat we een mix doen die mij weinig slaap kost
2 weken geleden
Reactie op BloeiendeVuurvogel451600
Heeft ze het koud? Mijn dochtertje wilt snachts ook niet meer in haar wieg, ...
Vgm zij zelf niet want zij voelt altijd lekker warm in haar nekje maar misschien wel dat koude, harde, open matrasje… ik zag iets over een onderligger van 100% merino wol voor onder het hoeslakentje… misschien idd ook de kruik opnieuw verwarmen of de kipkep
2 weken geleden
Reactie op MeganMama
Slim! Lukt het nu dan wel beter met haar wegleggen?
Jaa nu gaat het goed en slaapt ze lekker verder wanneer we haar wegleggen 😊
2 weken geleden
Reactie op MeganMama
Vgm zij zelf niet want zij voelt altijd lekker warm in haar nekje maar miss ...
Ja dat bedoel ik ook hoor!! Het oppervlak is zo koud denk ik als ze er uit zijn geweest. Hopelijk werkt het iets!
2 weken geleden
Mijn zoontje heeft dit vanaf het begin door reflux, de eerste uurtjes van de nacht gaat z’n maag nog goed, na de nachtvoeding niet meer. Mijn man en ik wisselen die uren af en slapen licht met de baby op onze buik. We leggen een voedingskussen onder z’n billen en leggen onze armen op de uiteinden, met onze handen op of onder z’n billen. Dekens uit de buurt en kussens in je rug. Ik neem de eerste shift en mijn man neemt hem daarna vroeg mee naar beneden zodat ik ‘s ochtends nog wat kan slapen! Succes!
2 weken geleden
Reactie op Tram4
Ja slaapt hier altijd door na een voeding. Geen hoeslaken, gewoon lekker op ...
En heeft je kindje dan een slaapzak aan of nog onder een dekentje?