19 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb een seizoenen uitzetlijst! Moeten jullie mij even een privébericht sturen op insta: Michelle.dekker
8 maanden geleden
Ik had bij de eerste de lijst van de Prenatal die had wel beetje degelijke aantallen van alles 😂 en dan daarvan beetje gekeken wat ik zelf nodig vond of nog niet kwa seizoen
https://www.prenatal.nl/pdf/prenatal-uitzetlijst-2025.pdf
8 maanden geleden
Ik heb meerdere lijsten naast elkaar gelegd en daar een eigen lijst van gemaakt. Puur gekeken waarvan ik denk dat het echt nodig is en wat, in mijn ogen, onzin is. Ik vond die van Babypark het prettigst en overzichtelijke en had de meeste overlap met de andere lijsten.
8 maanden geleden
Ik gebruik de uitzetlijst op deze app. Ik zag ook verschillende online. Maar ik dacht dit is net zo makkelijk
8 maanden geleden
Reactie op Samantha - Zwanger
Ik gebruik de uitzetlijst op deze app. Ik zag ook verschillende online. Maa ...
daar staan 6 rompertjes op 🫣 dat lijkt me dus echt veeeel te weinig
8 maanden geleden
Reactie op onderwegnaargeluk
Ik heb inmiddels heel veel rompertjes in verschillende maten. Volgens mij stond dat ook in de uitleg erbij
8 maanden geleden
Reactie op BabyD23
6 rompers in maat 50 en 56 kan prima. Ze zijn daar ook zo weer uit en je ve ...
nou dan kan ik een heel weeshuis aankleden 😂
8 maanden geleden
Reactie op onderwegnaargeluk
Ja, eens! Maar dat is ook een beetje logisch nadenken toch? Reken 2 rompertjes per dag en dan 1 keer per week wassen = 14 rompertjes. Da's natuurlijk heel ruim, maar liever te ruim dan dat je alles tegelijk in de was hebt zitten.
8 maanden geleden
Reactie op Fenn35
Ja, eens! Maar dat is ook een beetje logisch nadenken toch? Reken 2 rompert ...
zo heb ik ook gedacht, wilde ook minimaal 15 setjes kleding per maat hebben
8 maanden geleden
Reactie op Fenn35
Ja, eens! Maar dat is ook een beetje logisch nadenken toch? Reken 2 rompert ...
Wat slim! Mijn zwamgerschapsbrein had hier nog niet over nagedacht 😂
Kopen jullie korte of lange mouwen rompers of beide? Ik weet het soms niet zo goed, het lijkt me niet prettig om een lange mouwen romper onder een shirtje met lange mouw te dragen. En dat dat eerlijk gezegd ook een gerommel is met aankleden en dan denk ik hierbij vooral even aan papa 🙈🫣
Ik heb nu van beide wel wat in huis, maar ik wil nog bijkopen. Dus even zoekende wat handig is. Ik ben begin september uitgerekend, scheelt misschien ook nog iets met het einde van de maand
8 maanden geleden
Reactie op Kelx95
Wat slim! Mijn zwamgerschapsbrein had hier nog niet over nagedacht 😂
Kope ...
Wij hebben lange mouwen alleen in de kraamweek gebruikt daarna nooit weer of als shirt. Ben ze nu weer niet vanplan groot aan te schaffen
8 maanden geleden
Reactie op BabyD23
6 rompers in maat 50 en 56 kan prima. Ze zijn daar ook zo weer uit en je ve ...
Eens! Hoeft echt geen 15 setjes in elke maat te hebben. Je kan altijd nog wat bijkopen zo nodig. Bij ons was onze zoon heel snel uit naar 50 gegroeid en zat hij binnen notime in 62. Kan rap gaan! Ook kwamen we er gaande weg achter wat we makkelijk vonden om m aan te trekken. Geen boxpakjes met knoopjes bv
8 maanden geleden
https://www.naviva.nl/content/uploads/NAV_uitzetlijst_online_V3.pdf
Deze de vorige keer gebruikt
8 maanden geleden
Reactie op Discretekoentie7000
Ik heb een seizoenen uitzetlijst! Moeten jullie mij even een privébericht s ...
Die zou ik heel graag willen! Ik twijfel alleen of ik de juiste Insta pagina heb gevonden onder deze naam..
8 maanden geleden
Reactie op Lysanne8sept25
Die zou ik heel graag willen! Ik twijfel alleen of ik de juiste Insta pagin ...
Wat is de twijfel? Is een gesloten account, dm’s reageer ik vrijwel direct op.