13 Reacties

VRIEND

5 maanden geleden

Zou deze vraag op het gewone forum stellen ipv in de geboorte groep, dan heb je een groter bereik. En gewoon via Maps zoeken, bijna elke school heeft tegenwoordig wel een website. Kan je iig al oriënteren.

5 maanden geleden

Ik heb zelf op de dr. Schaepmanschool gezeten. Katholiek en jenaplan, al merkte ik zelf niet heeel veel van het katholieke. Wel fijne school met veel aandacht voor menselijkheid. Heeft een Barendrecht en Ridderkerk locatie.

5 maanden geleden

lees mee!

5 maanden geleden

Reactie op Dizvis

Zou deze vraag op het gewone forum stellen ipv in de geboorte groep, dan he ...
Ohh, ik zie het! Dankjewel voor het zeggen, zie dat ik het verkeerd geplaatst heb

5 maanden geleden

dr schaepmanschool barendrecht zeker aanrader. Mijn dochter is vorig jaar vanaf

5 maanden geleden

Zelf opgegroeid in IJsselmonde, hele fijne periode op de van Brienenoordschool gehad!

5 maanden geleden

Reactie op GestoofdeSaffier824206

Zelf opgegroeid in IJsselmonde, hele fijne periode op de van Brienenoordsch ...
Al was dat wel ruim 30 jaar geleden, geen goeie suggestie zie ik. Zijn permanent gesloten… sorry

5 maanden geleden

Wij wonen in IJsselmonde, maar hebben onze dochter ingeschreven op de Rehobothschool in Ridderkerk. Is een protestantse school waar ik zelf vroeger ook op zat. We hopen in de toekomst ook naar Ridderkerk te kunnen verhuizen en willen haar niet van school laten veranderen omdat ik dat zelf als kind niet fijn vond.

5 maanden geleden

Rehobot school idd een goede school. Ik had op oppas kinderen op de petrus datheenschool in ijsselmonde. Kleine school maar wel fijn.

5 maanden geleden

Ridderkerk = Rehoboth/kerstenschool/Driemaster wel een goede optie. De regenboog zou ook nog kunnen, alleen zijn in de uiting minder Christelijk (heb ik zelf op gezeten en ben ik onlangs geweest voor een rondleiding en gesprek).

5 maanden geleden

IJsselmonde-lombardijen Catamaran super goede school

5 maanden geleden

De Regenboog in slikkerveer!

5 maanden geleden

En kijk op de website Scholen op de Kaart voor een compleet overzicht