11 Reacties

6 maanden geleden

Wij gaan voor de triptrap van Stokke, omdat deze lang mee gaat en ze daar bij wijze van tot haar 18e op kan zitten. En vind het ook wel een mooie optie

6 maanden geleden

Stokke steps! Zit op latere leeftijd lekkerder dan de tripptrapp

6 maanden geleden

Ik had al een tripptrapp gekocht van Stokke via Marktplaats, toen een vriendin zei dat zei eenzelfde soort hebben, maar dan van Kidsmill. Die van Kidsmill hebben mooiere newbornsets erop. Dus kijk daar ook even naar als het je uitmaakt :)

6 maanden geleden

Er gaat wat mij betreft niks boven een Stokke Tripp Trapp! Vanaf de geboorte tot aan je dood te gebruiken.

6 maanden geleden

We hadden al een tripptrapp voor m'n (nu) peuter. Heb er eentje bijgekocht, want we zijn er blij mee.
Ik heb ook een tripp trapp gekocht via marktplaats :)

6 maanden geleden

Wij hebben de Cybex lemo 4-in-1! Deze aangeschaft toen mijn dochter was geboren. Wat een top ding zeg. Nog vele malen makkelijker als de tripptrapp en ziet er ook veel mooier uit 🙈

6 maanden geleden

Ik heb een tripp trapp met newborn deel en 6 maanden zit deel gekregen van mijn ouders en de ouders van mijn man. Deze stoel is top! Die kan je zo lang nog gebruiken.

6 maanden geleden

Wij hebben een tripp trapp! Met newborn set en die andere set. Bij mn ouders staat ook nog steeds de tripp trapp van mn zusje en die is inmiddels 20 jaar en die stoel wordt al 20 jaar gebruikt vaak zit mn vader er op aan tafel bij verjaardagen of andere familie dingen waarbij je stoelen te kort komt. Ze gaan echt eeuwig mee

6 maanden geleden

Wij hebben de Cybex Click&Fold 4 in 1 besteld! Van 0-99 jaar te gebruiken en makkelijk in te klappen en op te bergen

6 maanden geleden

Reactie op Niki0318

Er gaat wat mij betreft niks boven een Stokke Tripp Trapp! Vanaf de geboort ...
Tot aan je dood 😂