27 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb bij de c&a een voedings nachtjurk besteld!

4 maanden geleden

Iets donkers! Dan valt het bloed minder op op de foto's mocht je die (laten) maken direct na de bevalling 😛

4 maanden geleden

ik heb het bevallingsjurkje besteld

4 maanden geleden

Reactie op Samuel 1:27

Ik heb bij de c&a een voedings nachtjurk besteld!
Ik heb ook een voedingsnachthemd van C&A gekocht. Eentje in een grote maar voor tijdens de bevalling, zodat mn buik er goed in past en eentje in een kleinere maat voor na de bevalling en voor thuis voor het geven van borstvoeding

4 maanden geleden

Ik droeg uiteindelijk gewoon wat ik toevallig op dat moment aan had haha. Had er een zwart pyjamajurkje met knoopjes voor gekocht bij Bonprix. Was alsnog heel handig daarna ivm borstvoeding geven en nu fijn als pyjama. Zou voor na de bevalling in je kast kijken voor wat comfortabele opties die, als je borstvoeding wil geven, daar ook geschikt voor zijn. Denk aan kleding met knoopjes en een makkelijk zacht vest (zonder rits zodat je er evt ook in kan slapen).

4 maanden geleden

Vorige keer ging zo snel dat ik gewoon een hemdje aan had tijdens mijn bevalling. Ga dat deze keer maar weer doen, is het vies gooi ik het weg😂

4 maanden geleden

Reactie op onderwegnaargeluk

Ik ook!

4 maanden geleden

Ik ook, heb ze inmiddels binnen en vind ze fantastisch!!

4 maanden geleden

Bevallingsjurkjes vond ik super fijn bij het persen en met golden hour, ook in de kraamweek alleen maar aan gehad. Verder had ik een topje bij me wat fijn was om in het bevalbad te dragen. De eerste 8-10 uur ofzo, puur weeën opvangen, heb ik in mijn lievelings grote/lange shirt gedaan

4 maanden geleden

Bevallingsjurkje via SHEIN besteld.

4 maanden geleden

Wibra heeft hele fijne nachthemden met knoopjes daar heb ik er een paar van gehaald lekker in maat XXL

4 maanden geleden

Reactie op BloeiendeDahlia193104

Ik ook, heb ze inmiddels binnen en vind ze fantastisch!!
ik ook!! wil ze nu al aan haha

4 maanden geleden

Reactie op Tiflihabibi

Wibra heeft hele fijne nachthemden met knoopjes daar heb ik er een paar van ...
Heb je een foto?
Vandaag gehaald bij Primark in S en M. Lekker flexibel lang jurkje met 3 knoopjes. Borst gaat er goed in en en uit. €11!

4 maanden geleden

Van de baby park of ergens anders

4 maanden geleden

Reactie op RaadselachtigeBoom256098

Van de baby park of ergens anders
bij het bevallingsjurkje zelf online

4 maanden geleden

bij het bevallingsjurkje zelf online
Oja ik ze ze nu hebben jullie die standaard of de ziekenhuis prof

4 maanden geleden

Reactie op RaadselachtigeBoom256098

Oja ik ze ze nu hebben jullie die standaard of de ziekenhuis prof
ik heb ziekenhuis proef

4 maanden geleden

Ik ben van plan om in een naadloos stretch topje te bevallen. Vorige keer had ik het bloedheet. En dit trek je makkelijk naar beneden voor het gouden uurtje. Ik heb als alternatief nog een nachthemd mee. En voor de onderkant, zolang het nodig is, heb ik een korte pyjamabroek.

4 maanden geleden

Ik heb het bevallingsjurkje met knoopjes die open kunnen op de schouders en aan de voorkant en de achterkant met klittenband voor eventuele ruggenprik. Heel fijn jurkje en heerlijke luchtige stof! Heb ‘m wel in het zwart besteld voor vlekken etc.