4 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb ook veel last van mn borsten, maar ik heb juist veel baad bij een goed zittende strakke bh. Als ik geen bh heb, heb ik er veel last van.. dus ik heb geen tips helaas! Misschien koolbladeren? Die helpen ook bij stuwing馃槄

10 maanden geleden

Ik ben inmiddels gestopt met bh鈥檚 dragen want ze zitten veel te strak en na het uit doen doen me borsten veel pijn. Wat ik zelf nu doe is wat strakkere en dikkere hemdjes onder me sweaters en overhemden dragen. Dit vind ik zelf veel fijner zitten en heb ik er niet zo last van. Misschien wat je zou kunnen proberen zijn bralettes die kan ik zelf ook nog aan en vind ik niet dat ze te strak zitten en doen pijn na afdoen. Er zijn namelijk ook katoenen bralettes. Ligt natuurlijk ook aan welke maat je hebt, ik heb zelf bijv 75D/E 馃槄

10 maanden geleden

O hells , ik heb toen gepadde bralette gekocht.. ik zit nu op 8 of 9 weken , en het zakt gelukkig allemaal een beetje

10 maanden geleden

Ik draag al sinds m鈥檔 vorige zwangerschap alleen nog maar sport bh鈥檚. Veel comfortabeler tijdens de zwangerschap en ook daarna met voeden ideaal