4 Reacties

11 uur geleden

Hier hetzelfde! Zou het te maken kunnen hebben met sprong 4? Hiervoor sliep mijn dochter namelijk prima en kwam 1x voor borstvoeding. Sinds 2 weken is dat sowieso 2x en ook vaak daarna 1x klaarwakker 馃ス

10 uur geleden

hier komt de kleine (14 weken) ook sinds 3 weken 2/3 keer om te drinken (ook borstvoeding). ik dacht toen sprong 3, maar helaas nog geen verbetering. ze valt gelukkig hier wel snel in slaap weer na het voeden. maar verder helaas geen tips, wel herkenning! het is echt pittig ..

8 uur geleden

Hier ook weer 2 a 3x snachts helaas, ze is ook 16w. Ik geef wel liggend voeding snachts en verschoon ook de luier maar 1x (maar 3 terwijl ze ook nog maar 2 kan dragen). Daardoor slaapt ze eigenlijk heel snel weer door. Ik moet alleen wel een kruikje in haar bed leggen voor ik haar weer terug kan leggen wat heel vervelend is want daardoor sta ik om 2u snachts een kruik te vullen, maar ja het is ook rond de 16-18gr in onze kamer op het moment dus dat matrasje is een stuk kouder dan het matras waarop ze bij mij ligt

5 uur geleden

Reactie op MeganMama

Hier hetzelfde! Zou het te maken kunnen hebben met sprong 4? Hiervoor sliep ...
Dat zou kunnen inderdaad, of in combinatie met slaapregessie.. jou dochter ook al paar weken last van? En hoe gaan de slaapjes overdag