5 Reacties
2 uur geleden
Misschien kan je met boezemvriendjes je productie weer op krikken, dat zou ik persoonlijk eerst proberen.
Maar wat je ook kiest alles is goed he!!
2 uur geleden
Ja, wat je wilt. Geven van kunstvoeding doet je productie alleen maar verder kelderen. Wil je bv blijven geven, dan zul jeje productie omhoog moeten krikken en dat kost veel werk. Zo vaak mogelijk aanleggen, elke voedingsmoment. Na elke voeding nakolven. Ook snachts voeden en kolven etc etc
2 uur geleden
Dat hangt ervan af wat je zelf wilt.. als je wilt stoppen, kan je zo doorgaan als nu en dan zal er elke dag een beetje minder zijn omdat je al aanvult met kunstvoeding en dus eigenlijk al aan het afbouwen bent. Of je kan actief gaan afbouwen, dan gaat het proces nog wat sneller.
Als je wel door wilt gaan, zou ik een lactatiekundige inschakelen en samen een plan maken om je productie weer omhoog te helpen. Dat betekent waarschijnlijk veel aanleggen, aanleggen en nog een aanleggen. Een paar dagen de tijd nemen om 24/7 met je dochter te zijn, knuffelen, huid op huid en bij elke kick haar laten drinken. Intensief, maar dan kan je waarschijnlijk nog wel maanden voeden als je wilt.
2 uur geleden
Je vraagt of ik door zou gaan. Ik zeg ja, maar dat is omdat ik zo lang mogelijk borstvoeding wil geven.