36 Reacties

6 maanden geleden

Skechers?

6 maanden geleden

Ik heb deze nu twee maanden en lopen echt heerlijk! Hiervoor nog nooit op Crocs gelopen, maar deze slippers aangeschaft voor onze vakantie naar Griekenland en kon er echt dagen op lopen zonder pijn. Echt een aanrader!

6 maanden geleden

Reactie op alinee

Ik heb deze nu twee maanden en lopen echt heerlijk! Hiervoor nog nooit op C ...
Deze heb ik voorbij zien komen via Google! Fijn dat ze heerlijk lopen. Is de zool ook enigzins flexibel?

6 maanden geleden

Ik woon in de adidas badslippers. Zijn niet super flexibel maar ook niet super hard zit er tussen in. Action badslippers zijn wel mega flexibel die schaf ik straks aan als ik door de hitte 12 schoenmaten groei van vasthoudend vocht😂

6 maanden geleden

Reactie op PDR1990

Deze heb ik voorbij zien komen via Google! Fijn dat ze heerlijk lopen. Is d ...
Jaaa flexibel genoeg en ook wel stevig. Niet van die dingen waar je in gaat sloffen, maar lekkere slippers 👌🏼

6 maanden geleden

Ik vind deze van Teva heel fijn ! Hele backpack trips op gelopen. Zijn ook flexibel.

6 maanden geleden

Ik heb deze voor €9,95 echt fijne slippers vooral met die lekkere opgezette voeten https://www.lucovitaal.nl/orthopedische-zomer-badslippers-zwart.html

6 maanden geleden

Ik loop de hele dag op crocs, afschuwelijk lelijk maar heel comfortabel. Maar alleen voor thuis haha

Reactie op Mummy to be

Ik vind deze van Teva heel fijn ! Hele backpack trips op gelopen. Zijn ook ...
Deze ja! Ook altijd aan gehad met backpacken, lopen heerlijk

6 maanden geleden

Ik vind birkenstocks heel fijn, maar denk zomaar dat die niet flexibel genoeg zijn.

6 maanden geleden

Niet perse slippers maar ik heb deze gehaald om de zomer door te komen en ze zijn echt heel fijn!

6 maanden geleden

Op insta kwam vaak de reclame van HappyFlops voorbij. Uiteindelijk voor mij en m’n man besteld. Ik moest er eerst even aan wennen, want ze lijken vrij zacht. Maar na een dag zou ik al geen andere meer willen. Ze lopen heerlijk en veren een beetje mee. Normaal liep ik op adidas slippers, maar deze voelen nu heel hard aan als ik ze nog eens aan doe.

6 maanden geleden

Reactie op alinee

Ik heb deze nu twee maanden en lopen echt heerlijk! Hiervoor nog nooit op C ...
Van wat voor soort materiaal is dit gemaakt? Ik heb zelf erg last van zweetvoeten en als de slipper van plastic is gemaakt glij ik er zowat uit 😂. Ze zien er wel mega comfortabel uit, dus so far so good.

6 maanden geleden

Reef is heel fijn!

6 maanden geleden

Reactie op Sabrina Lasaroms

Ik heb deze voor €9,95 echt fijne slippers vooral met die lekkere opgezette ...
Gister deze besteld voor binnen n.a.v. je bericht. Ontvang ze als het goed is vanmiddag al. Ik ben benieuwd!! Overigens ben ik echt groot van van de Slippers en sandalen (en schoenen) van Skechers! Love it!!!! Ik loop buiten bijna op niets anders. Ook die slip ins zijn echt ideaal. Ik kan ze iedereen aanbevelen!

6 maanden geleden

Reactie op Aznag

Gister deze besteld voor binnen n.a.v. je bericht. Ontvang ze als het goed ...
Oh ben benieuwd voor je! Ik heb normaal ook alleen skechers! Maar vond de slippers er zo comfy uitzien dat ik voor eens uit mn comfortzone bent gestapt haha

6 maanden geleden

Oh ben benieuwd voor je! Ik heb normaal ook alleen skechers! Maar vond de s ...
Nou ze zijn er. Ik vind ze wel beetje smal, maar misschien word het nog breder. Voor binnen prima denk ik. Maar ze kunnen echt niet op tegen skechers!!!! De prijs is natuurlijk ook anders. 🫣

6 maanden geleden

Reactie op Sunshine13794

Op insta kwam vaak de reclame van HappyFlops voorbij. Uiteindelijk voor mij ...
Hier zie ik ook heel veel reclame van de laatste tijd, maar durfde het niet aan. Fijn dat ze lekker zacht zijn. Is de zool ook flexibel?

6 maanden geleden

Ik heb deze voor €9,95 echt fijne slippers vooral met die lekkere opgezette ...
Deze lijken best wel op de happy flops volgens mij. Ik had ze ook voorbij zien komen. Fijn om te weten dat deze ook fijn zijn!

6 maanden geleden

Reactie op PDR1990

Hier zie ik ook heel veel reclame van de laatste tijd, maar durfde het niet ...
Ze zijn heel flexibel en hebben echt een lekker veerbed. Eerst durfde ik het ook niet aan, en geloofde al die reacties niet dat ze zo fijn waren. Maar m’n man wou ze proberen. En moet zeggen iedereen heeft gelijk, ze zijn echt fijn