7 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben ook ongeveer 1.60m en wij hebben de Hauga met 6 laden en een open kledingkast ernaast van hetzelfde type. Wij verschonen onze dochter eigenlijk op de eettafel met een verschoonmat 馃ぃ Mijn man is ook rond de 1.80 en we hebben beide last van onze rug dus voor ons is de eettafel het beste en meest praktisch omdat dochterlief vooral in de woonkamer speelt en wij geen zin hebben om elke keer ervoor naar boven te gaan. Verschoonmat ligt er praktisch naast en de doekjes met luiers, billencreme en zakjes ook :)

9 maanden geleden

Reactie op MommyofLy

Ik ben ook ongeveer 1.60m en wij hebben de Hauga met 6 laden en een open kl ...
Dank voor je reactie. Dat is ook nog een goede optie!

9 maanden geleden

Wij hebben de commode van torino aangeschaft. Daar kunnen als het goed is de poten onder vandaan en dan alsnog de lades open. Daar hebben wij vooral op gelet. Want hier ook kleine mama lange papa.

9 maanden geleden

Twee kasten naast elkaar, een kast met en een kast zonder poten misschien? 馃槄

9 maanden geleden

Ik zit zelf te twijfelen om 2 malm kasten met beide 4 lades naast elkaar te zetten als een soort commode. Super veel opberg ruimte en ze zijn een meter hoog (moet alleen even kijken of dat dan niet net te hoog is voor mij)

9 maanden geleden

Ik ben 163, mijn vriend 2m. Wij hebben een ladekast van 90cm hoog. Perfect voor mij, hij staat iets voorovergebogen, maar het is toch maar 2 min elke keer dus dat maakt hem niet zoveel uit

9 maanden geleden

Dank voor jullie reactie! Ik denk inderdaad aan een ikeakast voor de commode. En misschien gaan we wel voor twee hoogtes, genoeg idee毛n nu in elk geval :)