10 Reacties

4 maanden geleden

Mijn mening is bij twijfel altijd bellen

4 maanden geleden

Reactie op Toren8

Mijn mening is bij twijfel altijd bellen
Het is nog niet midden in de nacht dus dan zeker. Als de verloskundige t niet ernstig vind kan ze je geruststellen via de telefoon.

4 maanden geleden

Tip: het feit dat je twijfelt om te bellen beteken dat je moet bellen ! Al is het voor je eigen rust ! En dat wat je hier verteld kan je ook tegen je vk vertellen en zij bekijkt dan of je langs moet komen ja of nee 馃槝

4 maanden geleden

Op zich is vocht vasthouden tijdens de zwangerschap heel normaal en pijn in je buik ook maar het kunnen ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging zijn dus bij twijfel zou je altijd even kunnen bellen om te overleggen

4 maanden geleden

Je hebt toevallig geen bloeddrukmeter dat je ook ff kan meten?馃槉 Bij twijfel altijd bellen hoor. Vooral als jij je er niet echt gerust over voelt. Gewoon doen!

4 maanden geleden

Zeker bellen! Ze hebben gewoon dienst馃槉

4 maanden geleden

Hier zeggen ze ook liever keer teveel bellen dan te weinig en ik heb al vaak gebeld heb zelf een bloeddruk meter van het ziekenhuis

4 maanden geleden

Eens met hieronder, maar mijn buik is juist tussen week 34-36 erg gegroeid dus wat dat betreft geloof ik dat je dat ook nog kan voelen mbt je buik 鈽猴笍

4 maanden geleden

Hoe gaat het nu?