Hii!
Mijn vriend liet vandaag vallen dat mijn kuiten wat dikker zijn geworden. Niet erg natuurlijk, maar klinkt als wat vocht in m鈥檔 kuiten.
Nu heb ik ook al een dag of twee last van m鈥檔 bovenbuik. Een stekend gevoel, gewoon heel erg vervelend. Ik dacht dat het door de groeiende baarmoeder kwam, maar Volgensmij is die ondertussen wel een beetje uitgegroeid. (32+4)
Moet ik contact opnemen met de verloskundige vanavond of kan dat ook morgen bijvoorbeeld? Hoor t graag wat jullie er van denken.
Tip: het feit dat je twijfelt om te bellen beteken dat je moet bellen ! Al is het voor je eigen rust ! En dat wat je hier verteld kan je ook tegen je vk vertellen en zij bekijkt dan of je langs moet komen ja of nee 馃槝
Op zich is vocht vasthouden tijdens de zwangerschap heel normaal en pijn in je buik ook maar het kunnen ook symptomen van zwangerschapsvergiftiging zijn dus bij twijfel zou je altijd even kunnen bellen om te overleggen
Je hebt toevallig geen bloeddrukmeter dat je ook ff kan meten?馃槉 Bij twijfel altijd bellen hoor. Vooral als jij je er niet echt gerust over voelt. Gewoon doen!