5 Reacties
2 dagen geleden
Ik heb dit een soort van gehad. Voorheen als ik 2 dagen niet innam (omdat de strip klaar was), dan pas ging ik menstrueren. Maar nu ben ik het 1 dag vergeten en 1 a 2 dagen later (in de eerste week na stopweek kreeg ik ook bloed. Ik heb het nu sinds vorige week maandag en het is nog steeds niet gestopt, ik slik wel gewoon door. Ik probeer nu echt rond hetzelfde tijdstip de pil in te nemen, maarja geen idee of dit iets gaat helpen. Ik gebruik tampons, ik wil gaan kijken voor goed menstruatie ondergoed, misschien is dat ook beter. Echt werkelijk waar geen idee hoe het zo anders kan 🤷🏻♀️
2 dagen geleden
Ik neem de pil al jaren niet meer omdat ik er veel problemen mee had. En een daarvan is wat jij beschrijft.... Altijd als ik eraan begin bloed ik gewoon alsof ik een maand ongesteld ben....
gisteren
Ik ben nu 6 weken bezig met de mini pil. Hier nog niks. Ik geef wel bv en bij de oudste duurde het 8 maanden voordat ik ongesteld werd.
6 uur geleden
Ik brak ook door met oud bloed na 2 weken pil. Nu prikpil. Maar na twee dagen niks. Ineens helder rood bloed. Is allemaal normaal. Lichaam komt langzaam weer naar normaal
M’n eerste ongesteldheid duurde 2 weken 😅 toen aan de pil. Na 2 weken doorbraak. Dag erna prikpil. Weer een week oud bloed. En 2 dagen niks nu helder rood. M’n lichaam is het echt even aan het uitzoeken 🙈 vervelend. Maar normaal.